Mjooh, hienoja pelejä, jos ei ota huomioon vuotavia hammastankoja, irtoilevia akseleita jotka aiheuttaa vikakoodia ja tehojen häviämistä, alatukivarsien kehnoa kestävyyttä ja koiranluita, jotka kuluu näkkärin lailla. Mutta joo- muuten erittäin hyvä auto. 
Eipä omassani ollut ensimmäistäkään ruostepiskoa, vaikka olikin 2007! 
Pyörreläppien säätötanko on kieltämättä käytännössä jokaisesta harmaakoppasesta deefemmasta irti, vaikkakin tosi harvoin vetää autoa sen takia vikatilaan. Vikakoodi kyllä on käytännössä aina muistissa.
Vuotavia hammastankoja alle 1% tuon ikäisissä autoissa ja harvemmin vanhoissakaan. Tehostimen paineputki lähempänä tyyppivikaa. Veemäinen omalle kohdalle osuessa kumpikin vioista.
Alatukivarret ja koiranluut on paskapuhetta. Toki jos autoon asennuttaa kiinanpoikien tarviketukivarsia, kun etummainen pusla pettää, niin sitten saa tosiaan olla vaihtamassa jatkuvasti. Helppo homma korjaamolle prässätä etummaiset ja taaimmaiset helat uusiksi. Alapallot kestää erittäin hyvin.
Koiranluut on urbaanilegenda, joka jäänyt 850/X70 ajoilta. Laadukkaat koiranluut kestää minimissään sen 100tkm ja useimmiten yli 200tkm ennen kuin välystä löytyy.