Pumppu toimii ja vuotoa ei ole? Letkut oikein kiinnitetty? Käynnistettäessä ohjaus pysyy keskitettynä?
Kerroit että tehostin toimi vähän aikaa kiinnilaittamisen jälkeen. Sekunteja? Minuutteja?
Vähän jää arvailun varaan mutta alla ehdotus jos hammastanko ja pumppu ovat ehjät.
Neste voi olla vaahtoutunut täytön yhteydessä kun kompura lähtee käyntiin ja ilmakuplien poisto voi kestää.
(pumppu työntää nestettä hammastankoon mistä ilma työntyy paineella säiliöön, tekee kuplia ja imeytyy takaisin pumppuun mikä vaahtouttaa lisää)
"Normi" ilmauksessa ohjausta pidetään ääriasennoissa parikin minuuttia jos pelkkä kääntely laidasta laitaan ei auta.
Alla ohjetta ohjaustehostimesta:
https://www.volvoclub.org.uk/faq/Steering.html#RebuildingPowerSteeringPumpkatso hidas ilmaustapa: Power Steering Fluid Rack Bleeding Procedure.
Lyhyesti: ilmaus (eli käännetään rattia edestakaisin) tehdään ensin käynnistämättä autoa, sitten vain starttia pyöritettäessä (käynnistyminen pitää estää esim. jakajan kansi irti (A/K-kone) ja lopuksi koneen käydessä.
Matthewsvolvosite kertoo saman ohjeen hitaaseen ilmaukseen.