Sanonpa nyt oman mielipiteeni vaikka se turhaa olisikin...en ostaisi S 60:tä, korina todella ahdas ja pieni takaa...mutta jos sitä tilaa ei tarvitse niin sitten...
S 60:t ovat lähes samaa luokkaa osto- ja käyttökuluiltaan verrattuna V 70 ja jos farkun ostaa niin saa juhlavan (ihan eri) auton

Mulla on ollut hetken aikaa vm.2007 S 60 ja se oli 126hv koneella ja manuaalivaihteinen...kulutus oli manuaali dieseliksi reippaanlainen, yli 7 l/ 100
(edellinen V 70:ni oli vm. 2003 d5 manuaali ja hörppäsi alle n.6 l/ 100km - siinä alkoi vaan oireilla vauhtipyörä ja kytkimen painelaakeri alle 300 000 km...) S 60:ssä oli lisäksi hieman sähkön käryä ajoittain...
Ja yksi vikakohde "uudemmissa" D5 / 2,4D moottoreissa on pyöränläpän akseli joka voi irrota / rikkoutua. Kiinnitys/korjaus n.100e, uusi akseli 1000 euroa

Kuulemma 1.sukupolven D5:ssa tätä ongelmaa ei ollut (näin kertoi merkkiliikkeen asentaja, vanhemmat D 5 olivat luotettavampia ja vähävikaisia) Korjatkoon joku jos tietää asiasta paremmin!
3 vkoa sitten hankin jälleen itelleni 2-koppaisen V 70 vm.2007, tällä kertaa 2,4D automaatti - ja tuskin enää manuaalia ikinä ostan

Niin leppoisaa ajoa on tomaatilla!!
Eikä kulutuskaan ole paha, n.7 litran luokkaa

Isälläni oli vuoden verran V 50 1,8 ja sähköongelmia oli boxissa tuon tuosta...joten en sitä ainakaan voi suositella! Minusta V 50 ei edes tullu Volvolta enää...