Tuli tuossa kesällä tutulta poistettua suht halvalla "hieman" rakkautta kaipaava ärrä, mutta eihän se halvaksi jäänyt, kun alkaa piiloihin kurkkimaan

Itse autoon nyt ei mahottomia oo tullu vielä tehtyä, kun muut projektit ja perheenlisäykset vieny aikaa, mutta jos nyt talven aikana sais väännettyä jonkulaiseen kuntoon.
Mutta sitten kuvia ja jorinoita.

Ostokunto kesällä, tarkkasilmäsimmät huomaa etupuskurissa pientä nirhaumaa ja takapuskurista puuttuu pakoputken "kehys"

Sisustaa varmaankin eniten tullu hinkattua koko tänä pienenä aikana mitä auto mulla ollu..
Ennen ja jälkeen alcantaran sheivauksen. Nahkaosat kaipaa rajua rakkautta ja pakotusta, mutta eiköhän niistäki siedettävät saada, mikäli ei niin verhoojalle heidän matka käy, löytyy siis repeymää ja natsan polttamia reikiä useampikin..

Avain päivitystäkin tullut harrastettua, tietenkin saa seurakseen vielä ärräläisen takakannen.

SC-901 sai väistyä uudemman tieltä, varmaan löytää tiensä takaisin, kun jaksaa alkaa antennivikaa etsimään, vissiimmästi joku tyyppivika?
Tuli myös hommattua wifi obd2 elm327 palikka matkustamaan auton kanssa, niin saa lukea koodeja mikäli joskus tarvii.

Maskikin tuli suhastua mustaksi, hankinta listalla XC maski ja ärrälogo. Saa tarjota yyveellä mikäli nurkissa moisia pyörii.

Näihin tunnelmiin, voi vain jokanen arvata minkä näkönen on loppu alusta..

Tällä hetkellä vaihtoon menossa:
Lambdat
Jarrupalat
Kaikki käsijarruosat
Suodattimia
Jakopää + vesipumppu
Kardaanin kannatinlaakeri
Hitsailla downpipe (revennyt turbolta laipasta irti ja hitsattu huonolla menestyksellä)
ja kuvassa näkyvät tangot. Ei vieläkään muista ketä olivat nimeltään..

Nämä siis leimalle ja leiman jälkeen pitäis alkaa vaihtamaan kaikki tiivisteet ja laakerit koneeseen, samalla kun käy auki niin näkee tarviiko mitä kaikkea vaihella.
Mittarissa tosiaan 330tkm.

Auto saattaa käydä mutkan maalarillakin, mikäli tämä mulla kauemmin on..
Nimittäin jokapaikka täynä pieniä ruostepilkkuja, aivanko olis hiekkaa ammuttu jokapaikkaan..

Jos joltaki löytyis eteen poikkitukea, xc70 maskia ärrälogolla, titaneita/pegasuksia niin saa tarjota. :hello: