Ymmärsinkö oikein että tekniikka otettu automaatti vaihteisesta autosta, mutta ei oo enää nykyään automaatti? Voisko olla että siellä on nyt vääränlainen anturikehä, jolloin äkkisiltään näyttää, että sais pyörimisnopeus tietoo vaikkei saa...
Oikein ymmärretty! Vauhtipyörä on nyt Blingfactoryn billetti 60/2 kehällä ja kipinä on ok. Ja järjestelmärelekin toimii oikein, eli startatessa sulkee bensapumpussa kärjet. Jos pyörimistietoa ei tule, tämä ei toimi.
PNP kytkin vaikuttaa pelkästään virtalukon ja startin välillä, se ei lh:ta kiinnosta pätkän vertaa.
Tämä ei ole automaatissa ihan noin! Pinniin 30 ECU:ssa menee startatessa myös startin herätevirta. Se on jostakin syystä näytetty vain ECU:n kaaviossa, ei startin kaaviossa! Mikä sen merkitys sitten on, sitä en tiedä. Kuitenkin sitä kokeilin, mutta se ei ongelmaani ratkaissut.
Voisiko joku ystävällinen kokeilla ajonestollista 940:stä käyntiin esim. "konttiavaimella" ja kertoa, miten se käyttäytyy?

Lähteekö käyntiin ollenkaan, vai sammuuko auto parin sekunnin jälkeen? Näin pitäisi ohjekirjaan mukaan toimia. Selkiintyisi tuokin tutkintahaara hieman.