Tuo voiteluohje selkis,se on hyvä.
Kun laakeria nyt vaan ei saa näkyviin kuin rikkomalla kaikki ja voimalla,aivan murusiksi.Niin on tehtävä,jotta laakeri tulee vaihdetuksi.
Sinisellä tukikumi 194,70,Motonetissä 29,90,puliukko antoi oikean neuvon,Ko-Met tietää varmasti nämä asiat.
Räjäytyskuvassa kaikki osat ovat erikseen,omalla koodilla.Niinhän se täytyykin olla.
Lukitusruuvi,joo,loogista,kun takapää joustaa about 5 senttiä.Kiitos.
( mm.945-92,B230 manual,laakerin vaihto onnistui kivuttomasti ja toimi värinättömästi)
Semmoinen asia että autooni on jossain vaiheessa vaihdettu kardaani,ristinivelissä(2kpl)on rasvanipat,
Ja AVK tyylinen valkoisella tehty iso koodi.
Jospa oikein vanhassa mallissa-700?on erilainen tukiratkaisu?selviteltävä,ehkä?
Eihän näitä näkemättä kaikki voi oikein älytä.