Laitetaanpas tänne tällainen pieni sivuhuomautus.
Perheessämme oli aistittavissa vakavaa rytöläjädeekukuumetta, 14v pojan suunnalta.

Niimpä tässä on hieman tullut vilkuiltua sopivaa tulevaa rippikoululahjaa, hieman toisenlaisen auton muodossa, kuin se rytöläjädeeku.

Toissailtana ilmaantui myyntiin mun silmissä sopiva kohde ensiautoksi ja viestiä myyjälle ja auto varaukseen. Eilen sitten emäntä haki siirtolaput valmiiksi ja koko perheen voimin autoa katsomaan.

Auto osoittautui juurikin sopivaksi harjoituskappaleeksi / ensiautoksi / tulevaksi käyttöautoksi (meidän maun mukaiseksi) ja muksu hoiti ihan itse tinkimisen mukavan oloisen kauppiaan kanssa, pisteet siitä molemmille.

Mukaan tarttui mun mielestä paljon autoa maksettuun hintaan nähden, varsinkin kun ajokorttiin on vielä 4 vuotta aikaa. Ja ajamalla tuotiin kotiin.

Lyhyesti: Volvo 850 vm. -96, 2.5 20V automaatti, 340tkm, tuotu saksasta -05. Varusteina mm. Nahkasisusta, kuskinpenkki muistilla, sähkölasit edessä, sähköpeilit, sähköinen lasikattoluukku, takalasin verho, vetokoukku jne. Varusteet myös yllättäen toimivat. Huolta ja huolenpitoa vaatii ja lisää tutkimista tietty.

Nimimerkki Juizzuboi jatkanee tämän parissa omassa projektitopikissaan lähiaikoina. Pieni pyyntö, olkaa asiallisia, tuleva harrastaja kyseessä