Moro. Tulipahan taas parin vuoden tauon jälkeen hommattua tuollainen keltainen kapistus talliin,tällä kertaa farkkuna. Reissu meni näin: paikan päältä löytyi ikäisekseen ihan siisti auto, sisältä oikeinkin siisti. Liian innokas myllyttäjä on saanut maalin muutamasta kohtaa puhki ja jotain elämän jälkiä tietysti on. Vedetään jossain vaiheessa uusi väri niin tulee hyvä. Jonkunlaisen keulakosketuksen on myös saanut luultavasti mutta kaikki istuu ok. Koeajolla kaikki ok ja toimii. Tinkimiset ja puheet päälle ja matkaan, hyvällä fiiliksellä. Hinta ei ollut halvin mutta autokaan ei ollut huonoin. Sitten alkoi tapahtua. 200km ajettuamme poikettiin kahvville ja keppi P:eelle. Vaihteiston nuolivalo alkoi vilkkumaan. Kaffet juotiin ja matka jatkuu nuolen vilkkuessa, laatikko kuitenkin toimii normaalisti ja mitäpä sille oikein voi tehdäkään 25 asteen pakkasessa keskellä yötä. Tästä n. 100km eteenpäin joka risteyksestä lähtö oli aina vaikeampaa luiston takia. Kotiin kuitenkin luistateeltiin ja tarkistin laatikon öljyt jotka oli ylärajassa. Pelti kiinni,auto talliin ja pehkuihin. Voi sitä vitutuksen määrää.... Huomenna vikakoodien luku ja toimenpiteitten kartoitus. Onko hyviä vinkkejä? Edellisessä tällaisessa hajosi myös laatikko mutta silloin kyljessä oli sentään reilusti reikä, johon auttoi laatikon vaihto. Korjaako näitä kukaan? Kaikenlaiset asialliset neuvot ja vinkit otetaan vastaan . terv John