Aihetta sivuten, omaan K-Jettiin on tullut viime vuosina sellainen ominaisuus että kipakammilla pakkasilla jää käymään vasta toisella yrittämällä. Ensimmäisellä starttauksella hörähtää kuten kuuluukin, käy sen pari sekuntia ja sammuu kuin saunalyhty. Ja aina toisella jää käymään normaalisti, vähän saattaa koneen jäykkyydestä riippuen kyykähtää parin sekunnin jälkeen, mutta tasaantuu kyllä.
Starttisuutinta en ole edes testaillut, koskapa kaiken järjen mukaan toimii joka startissa, mutta miksiköhän ei jaksa sen jälkeen jäädä ekalla pyörimään?
Voisi taas hieman perehtyä aiheeseen, kunnei vika tunnu ajamalla korjaantuvan.

Edellä kuvailtu ominaisuus on säilynyt ennallaan, sillä erolla että nyt riittää että lämpötila laskee pakkasen puolelle, vaatiakseen kaksi starttausta. Alle parinkymmenen pakkasasteen mentäessä saattaa vaatia kolmekin...
Joka kerta käynnistyy kyllä sahaamatta ja vittuilematta, käy sen pari sekuntia, jonka jälkeen joko sammahtaa tai kierrokset nuupahtaa hetkellisesti, riippuen starttauksen järjestysnumerosta.
Muita käyntihäiriöitä ei ole, normaalia kylmänkankeutta lukuunottamatta, lisäilmaluistin toiminta normaalia.
Onko tuohon starttisuuttimen toimintaan ja testaukseen mitään nyrkkisääntöä tms? Käytöksen perusteella vaikuttaisi lykkäävän joka startilla samanlaisen satsin, vaikka ruiskutusajan pitäisi vaihdella olemattomasta useisiin sekunteihin? Saako lämpöanturia testattua jotenkin?