Konehuoneesta hitsailin ylimääräset reijät umpeen. Sähköjohtoja parantelin ja siistin ja lopuksi teippailin jätesäkkeihin suojaan kaikki johtosarjat.
Varaosa 850:sta purin tekniikan pois ja siitä erottelin moottorin. Moottorista kaikki ylimääränen on irrotettu ja kannen vein koneistamolle. Oikasee tason ja Koneistaa venttiilit uusiksi koska oli seisoessaan päässyt sen verta kosteutta sisään että oli hieman hapettunu ja ruostetta. Ohjarit oli hyvät ei tartte vaihtaa. Tuleva moottori siis suht. vähän ajettu

alakertakin todella jetin olonen, ainakin entiseen verrattuna

Kävi tuuri, oli -03 vuotinen lohko paikallaan siinä luovuttajassa

vaihdettu joskus aikanaan.
Nyt moottori on kiinni uudessa moottoripukissa. Polttoöljyä kaatelin mäntien päälle niin liukenee karstat ja hapettumat pois.
Ja tietysti haalittu ja tilailtu osia vähän sieltä ja täältä
