Kylmällä lähtee heti käyntiin, ja lämpöisenä vähän vaihtelee starttaus. Tuntuu semmoiselta vaikealta starttaus ja kuulostaa että kone ei yritäkkään käyntiin, vaan nytkähtää vain vähän. Startti tuli itselle ekana ja akun kunto mieleen. Vanha akku ladattu ja tuntui toimivan starttaus virran riittävyyden osalta. Vaihdoin uuden akun varmuudeksi alle. Oireet ovat samat kuin aikaisemmin.
Auto toimii hyvin kun käynnistyy ja vetoja löytyy normaalisti. Ei sammuile tai toimi muuten erikoisesti.
Jakopään remppa on tehty alle 100km sitten liikkeessä. Ja seuraavat osat vaihdettiin: Jakohihna gates, ohjain ja kiristin rulla INA, vesipumppu GRAF, termostaatti gates ja moniurahihna gates. Ja uudet j-nesteet tottakai samalla.
Tuntuu että tuon rempan jälkeen ei tulisi sisälle niin hyvin kuumaa ilmaa kuin aikaisemmin. Todella kuumaa tulee vasta kun on paikoillaan tyhjäkäynnillä. Tänään tuli myös ilmoitus että tarkista jäähdytysneste taso. Oli alarajassa. Kun hain auton pois rempasta, niin nesteenraja oli noin puolessa välissä min ja max merkkien välillä.
Moottorin lämpömittari ei mielestäni nouse puolen välin viivan kohdalle enää rempan jälkeen, toisin kuin ennen remppaa se nousi siihen viivan kohdalle ja oli siinä aina.
Ennen jakopään remppaa taisi pari kertaa tehdä tuon että starttasi heikosti.
Myös paisarin säiliössä ei ole pahemmin painetta kun kone on lämmin ja raottaa korkkia.
Onko tuossa rempassa mennyt joku asia pieleen vai mistä ongelmat johtuu mahdollisesti?