0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut)
ZF 4HP14
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
ZF 4HP14
0 Vastauksia
3190 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
error
De Luxe
Viestejä: 96
www.vrcf.fi
ZF 4HP14
«
:
15.01.2016, 22:43:20 »
Öljynvaihdon ja jarrupannan säädön jälkeen alkoi oireet. Imuvuodolta vaikuttaa, mutta auto kävi normaalisti ennen huoltotöitä.
Toimi ok, mut seuraavana päivänä alkoi vastustamaan tyhjäkäyntiä.
Youtube video käynnistä, auto sammuu lopulta itsekseen. Videolla auto N vaihteella.
Kaikki vaihteet löytyy, mutta tuntuu kuin jokin jumittaisi.
Turbiinilukko ei toimi oikein?
Mielipiteitä kannattaako autolla ajaa. On käynyt mielessä että kun tuossa on 4 vaihdetta ja nelosta ei saa kuin ajamalla D vaihteella.
Jos se 4 vaihteen ilmaaminen pitää tehdä ajamalla ja sen takia nyt vastustaa kun on ilmaa laatikossa..?
Tai jokin solenoidi jumittaa.
On myös käynyt mielessä olisiko panta lähtenyt jotenkin paikoiltaan kun on käytetty säätöpulttia auki.
On siis P-R-N-D-3-2-1.
Öljyä pitäisi olla sopivasti.
Auto on volvo 440 vm1990/1991 ja kone B18FP.
Vikakoodinlukija on mallia vilkkuva ledi..
Video auton käydessä:
https://www.youtube.com/watch?v=TADVcCduqfg
Tilasin uusia osia tuohon, jos ei lähde pelaan normaalisti niin aukaisen ja kasaan uusilla hiluilla.
Master rebuild:
http://atxparts.en.alibaba.com/product/60365226973-220509451/ATX_4HP14_Automatic_Transmission_master_Rebuild_Kit_for_Gearbox_repair_kit_original_quality.html
Jarrupanta:
http://www.alibaba.com/product-detail/4HP14-Brake-band-automatic-transmission-brake_1550116475.html
Ja purkuosana laatikon hankkiminen on oma hommansa kun se käytännössä pitäisi purkaa toisesta toimivasta autosta.
Purkaamoiden laatikot on hämäriä tai lusikkatehtaalla.
Dokumentteja laatikosta:
http://www.inikki.net/zf4hp14/ZF4HP14%20vianhaku.pdf
http://leganza.vectormm.net/uploads/files/service_repair_manual/leganzaI.pdf
(sivut 715-907)
http://www.zf.com/media/media/document/int_print_catalogs_documents/usa_4/4HP14.pdf
http://autogear.fi/vaihteistokauppa/zf4hp14.pdf
Korjaamon käsikirja ohjeisti pannan säädön, kuva ohjeesta.
http://i.imgur.com/H25qZsh.jpg
Onko kukaan rassannut tämmöistä laatikkoa?
Tai osaisi sanoa jotain mitä tekisi asialle
«
Viimeksi muokattu: 16.01.2016, 15:32:20 kirjoittanut error
»
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut)
ZF 4HP14