Kokeillaas tällästä välillä

Tarkoitus siis laittaa kaikki väärät osat yhteen nippuun.

Mikäänhän ei istu suoraan keskenään tietenkään. Kaikki osat on jollain tasolla vähintään rikkinäisiä, kuluneita tai muuten käytettyjä tai kieroja, joten silppuamisen kynnys on matalahko.
-vm. 75-80 lokarit kolariautosta
-vilkku-umpiot ei tarvitse muokata, mutta kiinnikkeissä sanomista
-USA listat, kiinnikeitä poikki ja toinen palasina jne.
-flathood maskin kehys, poikki
-nappisilmä grilli, ripoja poikki (ollut jo tässä autossa aiemmin pappamaskin ritilän kanssa)
-keulahan tästä tuli ammattikoulu aikaan itse ajettua kaiteeseen

Olen varmaan maailman ainoa 240 hardastaja joka ei haikaile flathood konepellin perään

tykkään tästä pappapellistä ja snowcapeista jostain kumman syystä. Syylärintuki/tuulilukko peltihässäkän olisi voinut/voisi vaihtaa toki vanhan keulan kanssa sopivaksi, mutta vanha on sen verran rullalla että sitäkään ei tarvitse säästellä.
Valojen listat lyhensin käymään ns. uuteen keulaan, sekä maskista otin materiaalia pois sen verran, että se istuu kivasti konepellin ja listojen kanssa. Tuulilukko pellin työstö käynnissä, kuskin puoli alkaa olla täytepalan hahmottelua ja hitsausta vaille.
Samassa rytäkässä olisi tarkoitus ottaa puskuria sisään n. sentti, jotta puskuri istuu mukavammin Bross lipan kanssa. Puskurinlistoista luopuminen on mietinnässä, katotaan tilannetta että kuinka siististi saan muokkaukset tehtyä.
Usa valojen kiinnikkeet vaativat aika reilua muokkausta, toinen vaihtoehto on leikata orkkikset pois ja hitsata pohjille uudet kiinnitys paikat. Tässä mennään yhtä aikaa helpoimmalla, että vaikeimmalla tavalla
