Ensin otettiin konehuoneen puolelta lämppärin letkut irti.
Ne lähtee, kun muovirenkaan väkäsistä levittää ja työntää renkaan tulipeltiä päin.
Näin saa paineilmalla tuhjättyä kennon nesteestä, ei valuttele nestettä auton sisään.
Koelaudan alusmuovi pois, 2kpl 25 torx ruuvia.
Myös keskikonsolin alamuovi pois. Penkin välissä käännettävä kiinnike, mm kolikolla vartti kierros vastapäivään, niin että hahlo vaakatasossa.
Lastalla yläreunan rakoon ja alhaalta nostaa ylöspäin, niin lähtee pois.
Jarruvalokatkaisin pois.
Liitin irti.
Pitkäkätinen pystyy ottamaan kuskin paikalta katkaisijan pois.
Painaa jarrua reilusti, paina katkaisijaa tulipeltiin päin että napsaus kuuluu, kiinnitysraudan alapuolelta valkoista holkkia myös tulipeltiin päin, niin pitkälle kuin menee.
Sen jälkeen sain sormilla painettua väkäsiä, oikealla ja vasemmalla puolella, jolloin katkaisin lähti vetämällä pois.
13mm avain millä saa ohjausakselin nivelen pultin auki.
Nivel pois ja käännä sivuun.
25 torx ruuvi kennosta pois.
Alumiini kiinnikkeet (langat) putkista/kennosta pois.
Väännä putkia sivuun, koelautaa kohti, eli ylöspäin.
Kenno tulee juuri ja juuri välistä pois.
Ja päinvastaisessa järjestyksessä romut takaisin.
Hieman on kyllä painamista putkien kanssa uudestaan laitossa.
Jotain liukastetta kannattaa putkiin ja O renkaisiin laittaa (uusi O renkaat)
Isommalle miehelle on sitten todella ahdas paikka tunkea itsensä jalkatilaan
