Lauantaina auto toimi ok, parkkiin ajaessa huomasin, että tyhjäkäynti alkoi hummaamaan 1000-700 kierroksen väliä. Aamulla hyvin lähti käyntiin, mutta pieni röpötyksen ääni oli kuultavissa.
Yli 3000 kierroksen ei kärsinyt kaasutella, alko kone tutisemaan sen verran. Ajossa ei kärsinyt yli puolen kaasun yli polkee.
Kone kun viileni parkissa kävin uudestaan kokeilemassa, hyvin käynnistyi ja kierrokset nousivat sinne 1500, kunnes kone alkoi lämpeämään, niin kierrokset laskivat pikku hiljaa kunnes alkoi rökiminen joka johti sammumiseen.
Tässä pieni pätkä
https://www.youtube.com/watch?v=xEUxpmEPRHc (ohjaustehostimen pumppu on huutanut pakkasilla pari vuotta)
Viikko sitten viimeksi teki tuota, putsasin sen kaasuläpässä kiinni olevan tyhjäkäynti säätimen ja vaihdoin sytytystulpat. Virranjakajan kansi on 2 viikkoa vanha. Nyt tuli perus paikkoja käytyä läpi. Määrämittarin lautanen, ilmaletkut, lisäilmaluisti, suuttimia irroitin..
Tankissa pumppu pyörii, pääpumppu pyörii tasaisen kuuloisesti, tankissa ei ollut alipainetta. Sytytystulpat oli nokiset, mutta kuivat. taitaa liian rikkaalla käydä. Voiskohan vaikuttaa.. Tyhjäkäynnin kierrosluku vaihtelee päivän mukaan

Imuvuotoja etsin brake cleenerillä.
Määräjakajasta muuten kuuluu semmosta suhinaa, kun bensapumppu on päällä, vuotoja ei näy missään. Suuttimetkaan eivät vuoda.
edittiä: Seosta säätelemällä alkoi toimiaan.