ei sitten tohon raatoon saa muita iskareita suomen maalta kun monroeta ja alkuperästä.. joten täsdtä suivaantuneena hai 960. mk1 tolpat jotka asennan paikalleen. siihen saa iskareita vaikka mitkä laittas.. ainoo vaan et joutuu laittamaan palikan vanteen ja navan väliin edessä.
JOTEN PROJEKTI TÄSTÄKIN TULI
Olisit ostanut executive/royal/ambulance/limo alustaan tarkoitetut etutolpat, käyvät suoraan paikalleen, kallistuksenvakaajan kanssa ei tarvitse kikkailla, ja hintaa 150e/kpl sinisellä, eli sama kun vakioiskarit ja toimivat takuulla ja ovat aivan sairaasti jämäkämmät kun 960/x90 vakio etuiskarit.
Jos meinaat 940/960mk1 tolpat nakata paikalleen, ni kallistuksenvakaajahan on noissa kiinni alatukivarressa, kun uusikeulaisessa se on iskaritolpassa, joten joudut hitsaamaan uuteen iskaritolppaan kiinnikkeen, tai vaihtamaan alatukivarret ja kallistuksenvakaajan, eli ei mikään pikkuhomma... puhumattakaan mitä se tekee ajettavuudelle hallaa...
Meinaan, jos hinnalla on väliä, niin 300e et taida saada hyvillä iskareilla olevia 960MK1 tolppia, kallistuksenvakaajaa ja alatukivarsia käytettyinä, puhumattakaan homman helppoudesta?
