Haettu korjaamolta, olihan se hieman masentava kokemus istua lähes lypsypallia muistuttavalle penkille, sekä kiihtyvyydeltään lehmää suosta lähdöllä varustettuun kulkineeseen. Ehkä se taas muutaman tuhannen kilometrin jälkeen tuntuu taas autolta. Vaihtoivat ilmaiseksi korjaamolla vielä talvikumitkin alle, tosin kesävanteiden pulteilla. Viikonloppuna pitää jumpata normipultit.
edit:
Piti vaihtaa jarrulevyt ja palat, mutta oli niin ruosteisen näköiset, jotta vaihtakoon se webamies jos kerkee. Punaista ja makeaa tiputteli vaihdelaatikon pohjasta. Alkoi taas vituttamaan urakalla, mutta ilmeisesti johtui löysälle jääneestä letkuklemmarista lämpötilansäädin kotelon alemmasta letkulähdossä. Kiristämisen ja kuivaamisen jälkeen liitoksen alle asetetulle talouspaperille ei tippunut mitään.

Otinpa kuvan , kun kiristysoperaation aikana otin turbon letkun irti, ei ole ainakaan paljoa öljyä puskenut läpi. Tuo lämppärin letku on kyllä aika karsea, toivotaan, jotta maanantain jälkeen ei moista tarvitse enää ihailla