RallyBaron  Samppasport

Kysymyksiä tehdasasenteisesta polttoainelämmittimestä (diesel)

• 23 Vastauksia
  • 7681 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa völvöxc60

• Turbo
  • www.vrcf.fi
Tuo paikka on Volvon "virallinen" paikka, mikä ohjeistakin löytyy. Siisti muttei huomaamaton ::)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Peeveli.

• De Luxe
  • *
  • Nakeissa on vitamiineja ja hivenaineita
Aikoinaan ostin uuden S60 Tampereen Käyttöautosta, johon pyysin laittamaan pistokkeen juuri puskurin alaosan ilmanottoaukon reunaan. Laittoivat mukisematta siihen mihin pyysin.

Onnistuu siis kyllä, jos viesti vaan menee asentajalle perille. Täällä JKLssä laturin laittoi asentaja joka varustelee uudet autot, ei siis "normaalit" asentajat.

Nykyisen auton ostin Hämeenlinnan Auto-Ilveksestä heinäkuussa ja laturin asennutin täällä JKLssä syksyllä.

Samasta paikasta siis ostit nykyisen kuin itsekin olen molemmat Volvoni ostanut. Oliko sullakin Kanasen Jari myyjänä?

Hyvä tietää että vaihtoehtoinenkin pistokkeen asennuskohta on olemassa, aion vaatia sen keulan alaritilän tienoolle eikä puskurin sivulle...
V40 D4 A Business Inscription MY17

Poissa ReijoM

• De Luxe
  • *
  • Audilla ja Toyotalla mennään
Oliko sullakin Kanasen Jari myyjänä.

Minulla myyjänä oli Juuso Murtonen. Kauppa hoidettiin pitkälti sähköpostilla, vaihtoautona tulleen entisen S60 -12, Juuso näki livenä vasta kun tulin hakemaan tuon nykyisen.
Audi A6 quattro              

Toyota Corolla Touring 1,2 T

Poissa Peeveli.

• De Luxe
  • *
Sain Biliasta vastauksen pistokeasiaan: kuulemma V40:n jalankulkijan turvatyynyn takia etupuskurissa on muita vollemalleja enemmän antureita, joten Volvon akkulaturia ei voi asentaa muutoin kuin virtapistoke etupuskurin vasempaan sivuun. :-[ Se on varmasti jonkun mielestä se ja sama, mutta minulle ei auton ulkonäköön huomiota kiinnittävänä ole. Ruma musta motikka näyttää eri värisessä autossa kuin olisi iso pala maalia lähtenyt.  En tiedä asennutanko sitä enää...

Poissa Apok

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Sain Biliasta vastauksen pistokeasiaan: kuulemma V40:n jalankulkijan turvatyynyn takia etupuskurissa on muita vollemalleja enemmän antureita, joten Volvon akkulaturia ei voi asentaa muutoin kuin virtapistoke etupuskurin vasempaan sivuun. :-[ Se on varmasti jonkun mielestä se ja sama, mutta minulle ei auton ulkonäköön huomiota kiinnittävänä ole. Ruma musta motikka näyttää eri värisessä autossa kuin olisi iso pala maalia lähtenyt.  En tiedä asennutanko sitä enää...
Nopeastihan sen pistokkeen maalaa samaan väriin niin ei hypi silmille siitä puskurin nurkasta.

Poissa völvöxc60

• Turbo
  • www.vrcf.fi
Nopeastihan sen pistokkeen maalaa samaan väriin niin ei hypi silmille siitä puskurin nurkasta.
+1 :)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Peeveli.

• De Luxe
  • *

Joo-o...jos itse maalaisi tuon pistokkeen, saakohan marmorilta tai muualta tänä päivänä enää spray-pulloon auton sävyyn tarkalleen olevaa maalia? Mulle ainakin aikoinaan jo vuosituhannen vaihteessa merkkiliikkeessä ja parissa automaalaamossa sanottiin ei oota. En kyllä ala kiveniskemä-purkkimaalillakaan maalaamaan pensselillä...tietysti Bilia maalannee sen lisähintaan...

Poissa Itsok

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Mulla kaveri maalasi parkkitutkan antureita mulle kiveniskämä-purkkimaalilla. Oli vesiohenteista, niin ohenti sopivasti ja kynäruiskulla maalit ja lakat pintaan. tuli hyvä ja on kestänyt nyt pari vuotta jo hyvin.
Ja ainakin kymmenen vuotta vanhaan volvoon sai sinisen värikoodilla sävytetyn maalin spraypulloon kunnon maalikaupasta. Ja siis kyseessä metalliväri. Sävy ei ollut ihan tipalleen sama, mutta esim jossain lämmityspistokkeen kokoisessa osassa snadi ero ei kyllä näy. Maailikaupassa oli kyllä väristä parikin eri sävyä ja lähin siitä katsottiin. Mutta 10 vuotta aurinko tekee jokatapauksessa tehtävänsä...

Poissa V-O

• De Luxe
  • *
Peeveli, ei muuta kuin auto vaihtoon. Mitenköhän tuossa edes maali pysyisi...? Meinaan kun sitä kantta "napsuttelee ja kolistelee", niin kariseekohan se maali helposti pois.

Mutta hmmm musta....

« Viimeksi muokattu: 27.01.2016, 22:48:10 kirjoittanut V-O »

Autoracing  KL-varaosat