Nyt kun tässä on tätä aihetta sivuava aihe jo aloitettu niin kyselen tässä ettei tarvitse uutta lankaa laittaa. Lähtökohtana olis b230 ja 530 kansi, niitäkin olis paria erilaista. Yks jossa ne ylimääräiset reiät pakokanavissa, ovat vissiinkin huohotukseen liittyvät. Ei nyt tarkalleen muista kun on tuo talli aika kaukana että vois käydä vilkasemassa. Enyway, toinen siis ilman noita reikiä, kummasta kannattais lähteä tekemään. Tai siis nyt päästäänkin siihen itse aiheeseen eli kuka tekee porttauksia pohjanmaan alueella, jokkiskäyttöön tulee ja olis tarkotus tehdä sellanen ihan ajettava moottori niin en kyllä itse rupea vinguttamaan kun ei ole taitoa eikä oikeastaan kyllä vehkeitäkään

Rintakarilta vai laaksoselta nokka? Paljokohan siinä pitäs asteita/nostoa olla? Isompaa venttiiliä, kukahan ne osais koneistaa tässä rannikolla? Vähän arpomista kun on melkein 10v tauko autourheilusta ja silloin muinoin ajeltiin ostoautoilla mutta nyt tehdään yks itte ku on alkuun päästy

45-48 fajs x 2 olis tulossa, ehkä, hyllyssä olis kyllä jo valmiina lyhkänen imusarja ja 40 dellorton tuplat mutta taitaa olla pikkasen pienet. Löytys kyllä yhdet 40 weberitkin joista puuttuu jotain osia, ne kai vois porata isommaksi kuulemma... Apuja!