Y.E.A.H!!! Ne bilsteinit olikin korkannut...
No en usko että ainakaan minulla.. Kiristin tosiaan ja kun koeajoin 50m alkoi päät pilkkimään kontista.. onneksi ei ollut verhoilut paikoillaan..
On nimmittäin uskomattomat viritykset.. Kierteen jälkeen on max.0.3mm kynnys, jonka päällä on tavallinen tusina rikka.. Tähän viritykseen nojaa koko perä.. Siis tuon rikan päälle tulee suojakuori ja sitä vasten kiristetään kiinni..

Oli meinaan ko. rikat mennyt vartta pitkin n. 6cm alaspäin.. Varmasti kyllä jo tehtaalla, kun ei asennusvaiheessakaan kiristynyt...
eli EI se BILSTEIN takaa mitään laatua..

Olisikohan kok hässäkässä pahimmillaan 0.1mm peltiä pinossa, kun oikein toleranssit hakee..
Samanlaisia ne kuulemma on Volkkarissakin, mutta ihmettelen kun yleensä kestää..
POSITIIVISTA oli kuitenkin, että osat olivat oikeita, vaikkakin aiheutti ihan v..tusti vaivaa ja ihmettelyä..
JA KYLLÄ TAKANA iskarin vaihdon yhteydessä jäykemmät farmari LESJÖFORSIT..
Se nivon jousi on n. 10cm pidempi ja puolet ohuempi..