0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tuntuu pöhlöltä ettei iskarin kierteen loppuun ole laitettu isoa prikkaa joka kantaisi leveämmältä alalta sieltä altapäin. Ei tulisi konepeltiin iskarinyläpää.
Ja joku vähän aikaa sitten kirjoitteli että älkää kiristelkö niitä liikaa. Ite vedin pihdeillä kiinni saakka, muistaakseni kierre päättyi? Mutta ei varmasti ole 70 newtonissa, joku alkuperäiseen korjausoppaaseen pääsyn omaava vois tarkistaa momentin?Ne yläpäät maksaa tiskillä viitisenkymppiä kappale, eli parissa hintaeroa tarvikkeeseen tulee 40e.
Kuuluuko tuohon hintaan laakerikin?ja missä kilometrimäärässä noita pitää alkaa korjailla? Mulla olis nyt 250.000 km mittarissa. Ei kolise, mutta joteakin outoa on etupäässä kaarrettaessa - nykii tai ikäänkuin sortaa.
joku alkuperäiseen korjausoppaaseen pääsyn omaava vois tarkistaa momentin?