Pysy Subarussa tai odottele uutta V60:stä. Nykyinen alkaa olla kohta antiikkia eli ensi vuodeksi viimeistään tulossa uusi korimalli. Jos ostat omalla rahalla, arvon pudotus on vanhaksi jäävissä automalleissa aina suurempi kuin muuten olisi. Jos työsuhdepirssiksi, ihan sama jos et korimalleista niin fiilistele.
Tekniikan Maailmassa neliveto-talvivertailussa V60 CC ei käynnistynyt omin avuin ja ovet ei meinanneet pysyä kovalla pakkasella kiinni! Liekö yksilövika vai ovatko nämä svenski-rakkineet sellaisia, ei omakohtaista kokemusta vielä moisesta. Todella noloa kuitenkin merkille. Noh, tuossa on vakiona onneksi lisälämmitin -hanki akun ylläpitolaturi uutena jos ajat pätkäajoa ja laitat ajastimella etukäteen lämpenemään.
Valikko/nappulaviidakko näissä vanhan sukupolven volleissa on tosiaan ärsyttävä eikä meinaa kaikkia muistaa mistä löytyy, vaikka itselläkin nykyinen ollut alla kesäkuun 2015 alusta. Ei se kosketusnäyttökään paras ratkaisu ole eikä varsinkaan se että lämmityslaitteen säätimet menee sen alle, eli joku Bemarin tai Audin pylpyrä-systeemi selkeällä logiikalla olisi mielestäni paras ratkaisu.
CC varmasti autona sinänsä muuten hyvä, neliveto ja vakaa ajaa maantiellä. Tavaratila aika pieni kokoisekseen -riittää tai ei.