Se pitkä M6 kiristinruuvi menee laturin alapuolella olevan isomman pultin kannan läpi, sen missä on 13mm kantainen mutteri etupuolella. Todennäköisesti siitä on kanta poikki sieltä takaa, vai onko se kiristinruuvi poikki?
Itse joskus katkaisin pakkasella vuorotellen molemmat. Isomman korvasin normaalilla pultilla, jonka kantaan hitsasin M6 jatkomutterin kiristinruuvia varten ja kiristinruuvin korvasin M6 kierretangon pätkällä, jonka päähän muistaakseni hitsasin mutterin kannaksi.
Hitsaamatta tuosta selviäisi niin, että laittaisi sinne laturin alle kulmaraudan, josta läpi normaali M10 pultti eteenpäin ja kääntäisi se kiristinruuvin toisin päin, eli kanta laturin alle ja mutteri siihen, missä kanta oli ennen. Tällöin pikkuruuvi jää vaan sojoittamaan aika pitkälle laturin viereen.