Taas hieman kuvantäyteistä tekstiä pitäisi kirjoitella.
Tuli lattiamatto hommattua ja aluksi hieman pesua matolle ja sen jälkeen mattamustaa spraymaalia. En tiedä miten pysyy mutta ainakin moni muukin on kyseisellä taktiikalla lattiamattoja värjäillyt, niin päätin kokeilla. Elikkäs 4 purkkia mattamustaa meni lattiamaton etuosaan. Joka kerrosten välillä vedin mattoharjalla koko maton läpi, että jokapaikkaan sai mustaa. Etuosahan lattiamatosta vain tulee ja takaosa joutaa lavalle ellei ketään halua ruskeahtavaa lattiamaton takaosaa noutaa?


Onko laatu mennyt vain huonommaksi kuvissa

Taka-kelkka tuli myös tiputeltua ja putsailtua ja maalattua. Myös oheishilppeet (panhard ja ylätukivarret). Tukivarsia kun katsoin niin päätin että parempi ostaa vain uudet ja vahvikehitsata kun hiekkapuhalluslaite sanoi itsensä irti aikoinaan eikä ihan teräsharjalaikalla saa joka koloa puhtaaksi. Jos jotain kiinnostaa alkuperäiset hieman ruosteiset takatukivarret niin yv:tä voi pistellä! Tosiaan Skruvatin neljän päivän toimitusaika ei ole pitänyt lupaustaan. Viikon jo odotellut eikä vieläkään tulleet vaikka löytyi osat hyllystä... No jos tämän viikon aikana.

Ja samaa keltaista kuin vakaajissa, niin saa räväkkyyttä alustaan.
Myös muovipuskurit tuli hommattua ja sommittelin paikoilleenkin. Kuten aloitusviestissä sanoin että autoa tullaan rakentamaan "race" henkisesti niin 2x pikalukkoja vain! Saa nähdä sitten miten lerpattaa kun ajoon joskus saa. Puskureiden sisäkulmiin ajattelin jonkin kumitiivisteen liimailla ettei vain naarmuta maalipintaa mikä tullaan toivottavasti suihkimaan lähiaikoina. Löytyy muuten alkuperäiset kommandopuskurit mitkä voisi olla kaupan!


Kun tukivarsia ja takapään heloja/puslia nyt odottelen Skruvatilta niin tuli pohjatöitä aloiteltua ja ikkunat ja kylkilistat irroitettua. On kumma kun päässyt tiivisteen alle vesi muhimaan niin apparin puoleinen takaikkunan kehys alakohdasta hieman rapsakka. Muuten muiden ikkunoiden kehykset kuin tehtaalta lähtiessä! No helposti fixattavissa onneksi.

Tosiaan Heinäkuussa olisi inttiin lähtö aika ikävä kyllä ja tavoitteena saada nyt taka-akselisto paikoilleen uusilla osilla , jarrulinjat tehtyä ja pohjat sekä maalaus ennen sitä niin saa auto lepäillä rauhassa ja keskittyä vain moottorin rakentamiseen. Värimaailmahan pyörinyt vihreessä värissä ja tullut päätökseen että Volvon oma 118 värikoodilla tullaan vetämään.
Aikasemmin olen pari autoa maalaillut mutta ovat olleet raskaskalusto värejä eli ei erikseen värimassaa + lakkaa, joten vinkkejä maalaukseen saa antaa! Onko haasteita värierojen kanssa kun maalaa ovet erikseen ym...?
Kaveri kenellä tuo photoshopin käyttö tutumpaa kun minulla muokkasi tuohon "Mannen 242" nuo vanhan mallin neliölamput kun ovat enemmän mieleeni kuin nappisilmät. Anteeksi vaan...

Vanteiksi ajatellut JapanRacingejä ja sama toveri muokkasi myös kyseiset vanteet alle...


Suuntaa antavaa tulevaisuuden lookkia. Toivottavasti... Paitsi vanteet 17" (kuvassa 16") ja ei ihan noin maanläheinen. Vielä Group A spoikka kontin päälle ja pikalukkoklipsut muokata niin antaa melko hyvän kuvan ajatuksistani.
Tämmöistä tällä kertaa... Satunnaisia kuvia lisäillään myös instagramiin mistä näkee myös koko kaveriporukan toilailut ja autoilut! (Itsellä tosiaan porukan ainut volvo

)
https://www.instagram.com/k14_crew/Katsellaan ja jaksellaan!