Vertailuautohan on "mallisarjan tehokkain" ja 66-sarjassa nyt ei kovin tehokasta löydy eli laillisia katutehoja ei saa kovin paljoa. Kadulla kiellettyjä ratatehojahan saa sen sijaan olla niin paljon kuin saa irti. Niillä ei sit vaan ajeta liikenteessä. Suurempi rajoitus on se että kadulla ei saa myöskään iskutilavuutta olla yli sallitun joten jos ei ihan koneenvaihtoa tee radalta poistuessa niin kone ei voi olla kovin iso. No eipä tuohon kummosta mottia sovikaan

Komeen värinen tuo nettiauton yksilö

Toiset tykkää pitää alkuperäisenä, toiset virittää, toiset liimaa lasikuitua kylkiin. Kukin tavallaan.
Remmiveto varmaan lähtee ensimmäisten joukossa jos ratatehoja (eli liikennesallitun ylittäviä) aletaan hakemaan. Askarteluksi kyllä menee nopeasti kun tehokkaan tekeminen 66:sta on jo lähellä sitä että tekee katuautosta ralliauton, verrattuna siihen että johonkin modernimpaan vehkeeseen vaihdetaan lastua ja suuttimia ja siinä se. Jos siis haaveilee tehonlisästä niin syytä olla talli, työkalut ja osaaminen kunnossa. Mutta olishan se kiva nähdä pirteä 66 vielä ajossa, näitä ei liikaa ole enää ja uusiakaan ei tehdä.