Mää voin tätä vaikka pävitellä jatkossa, jos kiinnostaa mitä autolle kuuluu..

Tosiaan mäntiin saatiin koneistettua venttiilikolot forssassa hevimetillä.
Siitä alkokin aika armoton rakentaminen, kun auton piti olla pirkkahallissa näytillä tasan kuukauden päästä.
Mitä nyt kone oli osina hallin lattialla, auto ei ollut maalattu, moottorinohjaus ja johtosarjakin oli viellä paketeissaan.

Kaverin kanssa kaksin tätä ollaan tehty ja kummatkin viellä töissä päivät..
Päätettiin viellä, että auton pitää olla ajokunnossa messuilla.
Ei ihan kauheesti tullu nukuttua viimesellä viikolla ainakaan.

Joka tapauksessa kone oli kasassa 8-päivää ennen, kun auton piti olla näytillä. Tässä vaiheessa koppakin oli saanut jo maalit päälleen.
Purin konehuoneen johtosarjasta kaiken turhan pois ja piilotin atecu:n johtosarjan samoihin kuoriin.
Muutama päivä ennen näyttelyä saatiin auto käyntiin 850 t5 suuttimilla, koska ev14 ei kerennyt tulemaan siihen hätään..
Meinas ensin vähän hätä tulla, kun perinteisesti vr anturin johdot menny ristiin siinä kiireessä. Vika löydettiin onneks melkeen heti.
Muistaakseni kardaanin etupätkäkin saatiin viimesenä päivänä vasta..

Trailerilla suoraan tallista messuille ja siellä pihassa ajettiin autolla ensimmäisen kerran yli 5metriä..
Pienestä kiireestä taitaa kertoa sekin, että tarrat autoon laitettiin vasta messuilla livenä




Näyttely meni ihan mukavasti ja sieltä ajamalla kotiin.

Kesällä autolle ei oikeestaan tapahtunut mitään, kun kierrettiin joka viikonloppu tapahtumia kuvaamassa.
Syksyllä alle laitettiin bcracingin coilit huomattavasti vakioo jäykemmillä jousilla.
Toivotaan, että keväällä olisi auto iskussa. Turvakaaret ja bensalinjojen päivitys olis nyt ainakin edessä..
Lisää kuvia instagramissa:
https://www.instagram.com/frtv_official/