0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
960 laatikot
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
960 laatikot
2 Vastauksia
1330 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
InlineFour
Grand Luxe Touring
Viestejä: 1324
Toiset käy töissä, toiset käy kotona
960 laatikot
«
:
21.07.2011, 19:36:44 »
Olis kysymys koskien 960:sen automaattilaatikoita.
Ainakin jälkipään laatikkona toimi AW30-40LE.
Oliko sama laatikko myös alkuvuosien malleissa, vai vaihtoiko volvo jossain välissä mallityyppiä?
Kiitos.
Kirjattu
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru
Lankku
302 km/h@mile tiiliskivellä
Valvoja
Group A
Viestejä: 8032
Sairaan nopee
Vs: 960 laatikot
«
Vastaus #1 :
22.07.2011, 00:38:57 »
Vadis näyttäisi, että 30-43 ois ollut koko ajan ja sen kaverina 30-40 vain vm. -94 ja sitten S&V90:ssä. Voisi olettaa, että -94 eteenpäin on ollut molempia.
Kirjattu
245 -90 Englantilainen potilas 245 -90 D5 850 -94 D5 AWD 965 -95
+muut romppeet Ostetaan 245 Transfer
Juniku
Grand Luxe
Viestejä: 312
Vs: 960 laatikot
«
Vastaus #2 :
22.07.2011, 14:36:00 »
AW30-40 lootille on
Vadiksen mukaan
ollut kahta eri aivolaatikkoa, oliko -93 tullut se uudempi versio jossa ei taida olla fyysisesti mitään eroa edelliseen, eri softa sisällä.
Faceliftin yhteydessä lootakin muuttui AW30-43 jossa eri välitykset.
Kirjattu
Volvo 965 -91 461tkm B6304F AW30-40 1041 3,73 - Ajossa.
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
960 laatikot