Kokeillaan nyt kepillä jäätä tuleeko tästä mitään muuta,kuin sekavaa tekstiä ja huono päiväkirja.
Idea takavetoisesta t5 kokoonpanosta lähti parisen vuotta sitten,kun ruotsin foorumeita ja volvoja tutkin,itselläni oli projektiautona silloinen 740 intercooler,joka piti tinakoneelle muuttaa,mutta tulin siihen tulokseen etten viitsi hyväkuntoista intercooleria alkaa tuhoamaan,joten intercooler säästyi,tulee ilmeisemmin myyntiin keväämällä leimattuna.

Tuli haalittua osia jonkin verran vaikka koria ei viellä ollutkaan.
Tällä hetkellä
löytyy.
T5 2.3 manuaali täydellinen tekniikka.
JuHaU:lta haettu m90 laatikko.
R-sportin alusta.
1031 perä 3.54.
242 -79 ajokunnossa oleva auto. Puuttuu ainakin.
Jarrut. Moottorinohjaus,ehkä maxxecu? tatech?.Koneen öljypohja.,
Haettu boostilta,lyhensikin valmiiksi.Turbo,ahtoputket,cooleri.Pakosarja.Paikka tehdä,tilat täynnä muita projekteja.Korjauspalat,helmat,peräkontin munapussit,etulokarit,alatukivarret eteen ja taakse,panhard,puslat.Lukematon määrä nippeliä ja nappelia mitä ei nyt tule mieleen.Näöllisiä herkkuja
löytyy
Brockin b1 "17,spacerit näihin.
Huoran portaat.
Kuminen siipi,A-groupin siipi.
R-sportin ratti.
R-sportin mittareita.
Nappisilmä keula.Viime syksynä satuin nettiautoa selaamaan ja vahingossa suht lähellä oli 242 myynnissä,kävin katsomassa auton kunnon ja päätin,että eiköhän se tinakone tuonne istuteta,auto oli 15 vuotta seissyt hitsaushommia riittää.

Tosiaan 242 korin purkaamista ei ole viellä aloitettu tilojen puuttumisen vuoksi,auto ilmeisemmin otetaan kesällä työnalle,kunnes muut harrastepelit otetaan ajoon,tai siirretään muualle säilytykseen,tämä projekti ei siis etene mitenkään hurjaa vauhtia,joten realistinen tavoite on saada 2017 kesäksi ajoon. Auto pyritään kilvittämään suomeen.