Kyllä tossa on erittäin hyvät kaaret et on kyllä siltä osin kunnossa mutta se on kirottu nyt olen siitä varma. Tänään sitten ajettiin sitä jarru penkissä mikä kertoo hevos voimat takarenkaalta. Säätö vaiheessa oli jo 0.7barin paine ja tehoja tuli reilu 180hv sitten nostimme hieman painetta ja rupesimme jarruttelemaan uudestaan niin noin neljän tonnin kohdalla kuului jännä ääni. Sehän tuli siitä kun hukka portti irtosi ja tiiviste paloi aivan sököksi. Auto jäi siis kesken säädön odottelemaan huomista jos kaveri saisi laitettua ne uudet tiivisteet huomenna päivällä niin päästäisiin jarruttelemaan taas illasta. Mitähän toi vielä keksii ainiin tässäkin on pieni pauke/kuollut kohta 6000 kierroksen kohdalla mistälie sekin johtuu täytyy varmaan syventyä siihen joskus kun on enemmän aikaa nyt pystyy kyllä ajamaan koska menee sen alueen yli kun pitää vaan lämän lattiassa. Huomenna taas kohti uusia vastoin käymisiä.