Itsellä kolisee tuo V70 AWD ikävästi kun lähtee pakittamaan ja vääntää vähän rattia. Muuten peli tuntuisi toimivan ja hiekalla lyö vielä neljä pyörää tyhjää.
Lähinnä tässä varaudutaan siihen jos tuota tässä innostuu purkamaan niin tietää että mitä homma pahimmillaan maksaa 
PS. Ja sori vanhan kaivelusta, tuntui olevan lähimpänä oleva thread missä on vielä jollai tasolla järkeviä vastauksia.
Näinhän se minunkin V70 XC:ssä alkoi ja neliveto rusahti viimeisen kerran kuukausi sitten.
Tiesin että se ei ole mikään naps ja kops korjaus joten ostin V70 etuvedon millä ajelen sen aikaa että saa nelikon kuntoon.
Monen mutkan ja kyselyn kautta löytyi korjaamo joka tiesi heti mistä puhutaan ja miten se korjataan,
akselin boorien täytehitsaus ja koneistus on kuulemma ihan helppoa mutta eri asia että kuka sen suostuu tekemään.
Rovaniemi:
Vaihteistohuolto Pukema irrottaa kulmavaihteen ja sen mikälie akselin ja vie sen Eskelisen Sorvaamolle täytehitsaukseen ja koneistukseen.
Sen jälkeen Vaihteistohuolto vaihtaa ne booriholkit jne. ja kasaa auton takaisin, noin tonnin maksaa avaimet käteen palvelu.
Niin, olen jo sillä tiellä mistä ei ole paluuta koska...
Kardaani tuli uusittua viime keväänä, ristikko ja kannatinlaakeri oli hajallaan.
Oireena oli auton alta kuulunut/tuntunut jyskytys joka alkoi silloin kun ajoi risteyksen ilman että painoi kaasua.
Kardaanin katkaisu sorvissa, uusi ristikko ja kannatinlaakeri kardaanin tasapainotuksineen maksaa noin 600€.
KL-varaosista alkup. kardaanin saa 1370€:lla.
Nelikko on kyllä paha, siihen kun tottuu niin ei oikein ole paluuta.