Toiveet tälle kesälle on, että selviäisi edes ehjänä pois
Autoon on kyllä tullut itselläkin muutoksia viimevuoteen, suurin taitaa olla tällä viikolla tulevat 595 rs-r renkaat.
595 RS-R:t o suunniteltu driftaajille, kohtuu liukas mutta erittäin kestävä rengas kyseessä. Nankang NS2R tjsp on kehuttu että halpa ja aika hyvä, kuluu tosin nopeasti. Heti jos tulee pitoja alkaa rengas kulumaan.
Mulla on potenzat alla, aikaisemmin oli 595 RS-R:t ja ne oli loppuun niin liukkaat että vähän ku olis jäällä ajellu affella. Syksyllä loppuun ajetut 595 RS-R:t tuli jotain 1:36.0 tjsp, keväällä potenzat alla tauluun tuli 1:34.7. Nyt tavoitellaan että pääsis alle 1:34

Tunnelma kuva kotipihalta.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Jos noilla saisi hieman puskemista rauhoitettua.
Nuo on kylläkin nankangin medium semisliksit, joten ei ihan vedä vertoja federaadeille ja R888:lle. Mutta kun halvalla sai.
Kyllä nuo enempi pitää ku "ei ikinä lämpee" federaali.
En tiedä onko autojen kanssa tankkaus varikolla miten yleistä mutta kannattaa ottaa tämä huomioon.

Ymmärtääkseni käytäntö tänä kesänä on ollut että ekasta varoitus ja tokasta porttaria jos tankkaa ohjeistuksen vastaisesti.
Tuo ohjeistus on hiukan vajaavainen (mistä saatu?). Eli suojapressun pitää kattaa koko auto jos tankkaa, sekä tankkaajan pitää olla kokonaan suojapressun päällä tankatessa. Lisäksi on oltava oliko 10kg JAUHEsammutin, hiilidioksidi ei kelpaa koska ulkona ei ole niin helppo sitä käyttää.
Kannattaa myös muistaa se että jos aamul tankkaa kannuun ja on viileetä, päivällä ku on kuuma niin siellä pöntössä on paine ja ainakin jerrykannuista se tulee sillon suihkuna kaikkialle ympärille se bensa.
Kaikki vaan rohkeasti radalle!
Paikalla on useita joilla on rata-ajo jollain lailla hanskassa, uskon että jelppaavat esim. ajolinjoissa, jarrupaikoissa yms.
minultakin saa kysyä jelppiä. 
Ja sehän muistetaan että kyse on ajo-harjoittelusta, ajetaan omien kykyjen mukaisella nopeudella, eli hiljempaakin saa ajaa.
Tämä!

Rohkeasti vaan ajamaan sinne, jos on ensi kertaa niin sitten vaan silmät auki ja jos näkee että nopeempi tulee niin menee ajolinjalta pois vilkkua näyttäen antaakseen tilaa. Ottaa vaan iisisti alussa, ajelee ihan hissukseen pari kierrosta ja sitten pikkuhiljaa lisää vauhtia ihan pikkasen kerrallaan, niin ei hätää!

Kokeneemman perässä voi myös yrittää pysyä ja katsoa mitä linjoja se käyttää.
That being said, mun jarrutuskohtia
EI kannata katsoa, eikä yrittää lähimainkaan samoja, ei myöskään sisääntulo nopeuksia. Lähes poikkeuksetta on sitten kaiteessa tai mun kontissa jos yrittää mun jarrutuspisteitä matkia.... Tuppaa toi Toyotan hidastuvuus olemaan vähä eri sfääreissä kuin edes monella jotka ihan kilpailee (racechrono näyttää jopa 2.2-2.3G piikkejä hidastuvuudessa...), eli jos satut juuri ennen jarrutuspistettä olemaan harmaan, rupisen, ruosteisen, klommosen, paskasen corollan takana joka näyttää vähän siltä että myöhästyi omasta romutuksestaan, niin turvaväliä siihen jarrutukseen

Voi kyllä tulla kysymään neuvoa, ehkä saattaa päästä vaikka kyytiin katsomaan aitiopaikalta että missä mennään mitenkä. Riippuu vähän onko semmoset alustasäädöt että mahtuu takarenkaat pyörimään jos on kyydissä joku
Mun ois tarkoitus päivä käyttää lähinnä auton säätöön, testailuun ja yleiseen fiilistelyyn kylläkin eikä hampaat irvessä yrittää uutta omaa ennätystä.
Mä en sitten näe taakse kunnolla, tai oikein mitään että tietäisin ottaa jarrutuksen rauhallisemmin jos joku on takana - siipi peittää näkyvyyden ja taustapeili ei pysy asennossaan edes puoltakierrosta, ja sivupeilit on semmoset kärpäsen paskan kokoset - jotka nekään ei pysy asennossaan tärinän ja ilmanvastuksen ansiosta.
Sitten semmosta kyssäriä että nyt siis pitäisi olla koko varikko käytössä? Eli ei tule ongelmaa että meillä on paku huolto-autona ja itse auto siinä vierekkäin? Kärry toki viedään sinne kauaksi jemikseen jos näyttää olevan jengiä enempi että se voisi olla mahdollisesti ehkä tiellä

Meillä on sitten kompura yms. eli voi tulla tsekkaa rengaspaineet yms. mut toki affella on radan puolesta vissiin omatkin.
Jäsenmaksu kilpailutoimistoon?
Katsastus yleisessä paikassa lähellä tuomaritornia? ja siihen pääsee heti ku vaa pääsee portista sisälle?
Miksi muuten portit aukeaa vasta 11:00, eikö olisi hyvä antaa tulla sisälle jo vähän ennen radan aukeamista ja aikaa setuppaa oma varikkonsa? ... noh joo, aika harvalla varmaa on kyllä tämmönen setuppi ku meillä, mut jos pääsee varikolle vähän ennen kuin rata aukeaa niin saisi autoja just sillä minuutilla radalle kun se aukeaa
