Infolappuja oli saatavilla ratatoimistolta. Lapussa on listattuna kaikki rata-ajoon liittyvät ohjeistukset, sisältäen myös eri lippujen värit ja käyttötarkoitukset. Pahoittelut, jos tällainen lappu on sinulle jäänyt antamatta. 
Kirjataan tästä kehitysehdotuksena seuraavalle vuodelle esim. että jokaisen tulee lukea nuo ohjeistukset ja ottaa ne mukaansa ennen vastuuvapauslomakkeen allekirjoittamista.
Ai siellä oli vastuuvapauslomake myös? :O
Katsurin kannattaa antaa ainakin se ohjeistuslappu.
Hyvä että noi on ollu! Kukaan ei tarjonnu niitä mulle, rekisteröitysmislomaketta tarjottiin kyllä. Vai oliko kommunikaatio katkos ja kässäsin että reggaus lomaketta tarjotaan vaik kyseessä oli vastuuvapaus?
Hienoa että nuo oli tehty! Tässä sitä organisoinnin parantamista, katsuri vaikka antaa ohjelapun ennen kuin pistää lapun ikkunaan. Samoin katsurille vaikka pitää luovuttaa se vastuuvapauslomake, niin se on hoidettu varmasti!

Sisään tullessa se joka ohjaa voi antaa myös aikataulun.
Tällein oikeat laput tulee niille jotka tarttee.
Kyllä, rakentava kritiikki järjestelyistä on enemmän kuin paikallaan.
Tervetuloa uudestaan ensi vuonna, nyt varmaan jo tiedät tapahtuman luonteen ja osaat suhtautua siihen sen mukaisesti. Vielä parempi, jos tuot oman osaamisesi positiivisella tavalla mukaan toimintaan ja tulet talkooporukkaan mukaan. Osaavista käsistä on aina pula. 
Eikö tuo melumittauksen ohjeistus ole juuri sitä, AKK:n ohjeiden saattelemana?
Mun asenne on paska koska annan sitä kuuluisaa rakentavaa kritiikkiä?
Kuten taisin mainita, niin näytti olevan vapaa ehtoisia ihan tarpeeksi, mutta organisointi puuttu. Ketä käsitin että oli vapaa ehtoisena oli tosi iso porukka loppu päivästä siinä merchandise teltalla.
Kolme henkeä myös lähtöportilla kun jos jengistä ois pula yksi riittää. Ne kaksi muuta voi olla vaikka sitten lippupisteillä.
Huomautan tänä vuonna ei tulla hyväksymään yhtään autoa jonka meluja yritään hillitä hanskalla pakoputkessa tai muilla vastaavilla viritelmillä. Auton pitää pysyä meluradoissa myös ajonaikana, eli ei riitä että juuri ja juuri pääsee mittauksen läpi.
Nimenomaan, nyt ei ollu kyse mistään hanska virityksistä joka on vaa sullottu sinne ja tippuu heti. Jos huomannet, sen pysyvyys varmistettiin heti ekan radalla käynnin jälkeen, ja kuten mainitsin jo, se oli täysin kunnossa vielä koko päivänkin jäljiltä.
Vaikka kuinka yrittäis vääntää, niin se miten me se tehtiin ei ole sellainen väännös josta tuossa puhutaan, vaan oikeita materiaaleja käytetty, niin että pysyvyys on varmistettu.
En näe mitään syytä, miksi meistä kenenkään pitäisi käydä jonkun muun tapahtumassa varta vasten ottamassa toiminnasta mallia. VRCF järjestää kerran kesässä rataharjoittelumahdollisuuden, radalle.com järjestää kymmenkunta kesässä.
Joten Radallecomin organisoinnin kokemusarvo on nolla? Hienoa logiikkaa

Mitäpäs jos myisit sen massatuotanto volvosi myös pois, ja ostaisit jonkun hand made muutama sata kappaletta auton koska sehän nyt olisi aivan typerää kokeneemman autovalmistajan autoa käyttää

Jos siellä pari innokasta kävis talkoohommissa, niin ne pari innokasta saisi varmasti lippuja (myös extra) tapahtumiin eli jotain konkreettista hyvää, paljon hyvää kokemusta ja näkemystä miten RATAtapahtuma rullaa kohtuu kitkattomasti minimaalisella porukalla, kuinka se homma on organisoitu, millasiin juttuihin tarttee varautua kun radalla olijoita on paljon jne jne jne. Itseasiassa jos ajattelee niin tapahtumien perusluonne on ERITTÄIN lähelle toisiaan, Radallecomilla vain on Time Attack, Drifting yms kisat siinä lisänä. Ota ne pois niin mitä jää?
Onko siinä jotain vikaa tai väärin, ettei teillä saisi edes olla enempi osaamista jouhevasti, pienellä porukalla pyörittää tuota? Eli täytyy ihan tarkoituksella mennä vähän kankean kautta ja vähän päin mettään, sitäkö nyt meinasit? ..... Jotenkin en nyt usko tuohonkaan.
Mr. Brick taisi olla se tumma 2.0 Audi 80 siellä radalla? Kohtuullisesti kulki radalla, ei kuristetusta corollasta meinannu oikein löytyä kiihtyvyyttä tarpeeksi että suoralla voisi ohittaa.
Mä uskoisin, että suurin osa kuvailemistasi tapauksista menee kokemattomuuden piikkiin rata-ajosta. Se mitä olen itse joskus radalla ajanut, niin siihen hommaan täytyy ihan tosissaan keskittyä, jolloin ympärille vilkuilu saattaa unohtua. Se nopeampi auto ilmestyy takapuskuriin yleensä todella nopeasti, jolloin saattaa tulla se tilanne, että edellä menevä hitaampi ei sitä aina huomaa.
TÄMÄ. Ja sen takia se todella paljon nopeampi vaan myös sujahtaa ohi jos siinä vaan on tilaa mennä turvallisesti. Ei sitä jäädä odottelemaan vilkun näyttöjä jne jos siinä on tilaa, arviointi tehdään pari sekunttia ennen onko A) Tilaa B) Huomaako ohitettava tarpeeksi nopeasti? C) Voiko jotain yllättävää tapahtua?
Mikä vastaukset on Kyllä, Kyllä, Ei, niin sitten mennään ohi nostamatta.
Tilan arviointiin sisältyy tarvittava turvaväli, johon sisältyy mm. nopeusero, ratatilanne, odotettu ohitettavan ajokokemus yms. Esim, jos koen että ohitettavan ajokokemus voi olla vähäinen niin sitten nostetaan ja arvioidaan tilanne hetki pidempään, mutta yhä pyritään siihen että tilanne on mahd nopeasti ohi, siten on kaikista vähiten mahdollisia vaaratilanteita. Tilan arvioinnissa ei huomioida edes koko sitä mustaa, vaan mahdollinen ulkosyrjän likaisuus jne vähentää sitä käytettävän radan tilaa.
Arvatkaas miltä se näyttää mun perspektiivistä kun Toivosen Lotus tulee ohi? Abouttia rallaa: Painun mutkaa sisään, ketään ei mailla ei halmeilla, tuun ulos ja olen suoraan omalla nopealla ajolinjalla läpät auki ja kerään vauhtia, ei ketään näy missään. WHAM! Jokin meni ohi 100km/h kovempaa ihan muutaman cm päästä mun autoa ja katos horisonttiin. Da fuq?! Mikä se oli?!
Huomatkaa että tuo auto menee lähes wanhan ajan formuloitten tahtia, affella taisi kiertää 1.17 tjsp. 17 sekunnin kierrosaika ero! Se painaa varmaa sen 100km/h kovemmat huiputkin.
Kisapäivän aamun harjoittelu on näitten kanssa samaan aikaan - Mulla hitaampana on vain yksi tehtävä: Aja niin kovaa kuin pystyt eikä yllätyksiä ajolinjoihin.