Jos tarun mutka on se mistä tullaan maalisuoralle niin se oli meikäläinen siinä edessä (mustalla V70:llä) jolle tööttäsit. Kieltämättä oma keskittyminen ja peileihin katsominen herpaantui kun moottorin vikavalo syttyi ja oli pakko himmata koska käyttöautolla oltiin liikenteessä. Yritin kyllä heittää heti vilkun oikealle kun kuulin torven soivan ja siirtyä sivummalle. Sori siitä, my bad.
Samaa mieltä, todella laadukkaita. Mulla taitaa olla toista kymmentä noita ja ainoastaan pari ensin hankittua yhdistyksen alkuajoilta on antautuneet kainalosta tms. että ovat päässeet jatkojalostukseen remonttiräteiksi. Vihdoinkin ehdin hankkimaan myös ratapäiväpaidan, aina aiemmin on koot olleet loppu tai itse oon unohtanut koko homman.
Tarun mutka on nyppylältä kun käännytään oikealle alamäkeen, se tiukka vasen lyhyen suoran päässä.
Sori muistin väärin siis!

Muistan tuon kyllä, tosi hitaasti meni. Jos tulee autossa ongelmia niin hätärit on hyvä että sen tajuaa.
Mä luulin että ajelit muuten vaan ajolinjalla sitä oisko 50km/h tjsp? Taisi olla just muuten hyvä kierros takana jos muistan oikein niin sitten siihen vikaa joutu ottaa vauhdit pois

Ajotus siinä oli just nappiin kun oltais sitä sisäkulmaa tarvittu samaa aikaa, ulkokautta tuosta ei voi mennä kovaa vauhtia ohi koska se on likainen, ja tuo on legendaarinen auto lunariin kohta jos lähtee pahasti irti.
Eli jos tulee vika autoon niin hätärit tosiaan päälle, ja nopeissa kohdissa yrittää silti pitää sen 80km/h jos siitä ei aiheudu vaaraa itselle, muille eikä autolle.
Siinä samaisessa mutkassa on myös toinen varikolle pääsy, mutta harva tietää sen, ja onko siinä jopa porttikin, lienekkö ollu edes auki se portti jos siinä on.
Kyllä, samaa paitaa ILMAN STAFF-tekstiä pystyi ostamaan.
Aah, no siitä se sekaannus sitten. Eri väristä paitaa kenties ja/tai myös etupuolelle staff?