Vanha aihe mutta viitsinyt uutta tehdä

Elikkäs nimimerkin mukaiseen kombinaatioon ois tarkoitus kytkin vaihtaa. Nämä seuraavat osat tuun vaihtamaan:
- LH 2.4 kova vauhtis + uudet pottapyörän pultit
- SRE -763
- tdic M90 levy (sachsin 1862 468 031)
- vakio b230fk painelaakeri + niitä prikkoja
- kampiakselin takastefa siinä samalla
Mutta oliko nyt siis että nuo osat on täysin bolt-on, ettei tarvi alkaa koneistamaan mitään? Ja kannattiko asetelman pultit uusia samalla? Käykö vakiopultit jos wetteriltä hakee?
Turbobricksin puolella luki että tdic levyn sijasta voisi käyttää 850:n levyä (sachs 1862 314 032)

onko tämä vielä miten bolt-on vai kannattaako vaan pysyä tuossa tdic:in levyssä? Tehoa ei paljoa tule koska vakio alakerta. Koitan pysyä alle 350hv ja 450nm lukemissa.