UPDATE
Kiristin pumpussa olevaa putkiliitosta, joka oli tosiaan niin löysä, että oli pyöritettävissä käsin. Tämän jälkeen lisäsin reilu 0,5 L ehdotettua ohjaustehostinnestettä, jonka jälkeen lähdin ajamaan. Ratti kääntyi aivan kuten piti, paitsi että paikallaan kumpaankin ääriasentoon käännettäessä oli havaittavissa jonkintasoista tärinää. Lisäksi ajaessa konepellin alta kuului ikävää ulinaa (ohjaustehostimen pumppu?), jonka taajuus korreloi aikalailla 1:1 moottorin kierroksien kanssa. Toinen veikkaukseni olisi jokin laakeri(?). Lyhyen ajon jälkeen pysähdyin katsomaan vuotaako edelleen ja kyllähän se vuoti: tahti noin 1 kunnon tippa per 2 sekuntia. Noin vartin ajon jälkeen täytön jälkeen täynnä ollut ohjaustehostimen täyttösäiliö oli miltein tyhjä.
Onko voinut käydä "niin huono tuuri", että ohjaustehostinjärjestelmä on samanaikaisesti löystynyt useasta kohtaa, päästäen nestettä paineella pihalle? Pumppu nyt ainakin tuntui toimivan ihan normaalisti kunnes nesteet alkoivat olemaan vähissä => pikkuhiljaa tunsin ohjaukset kiristyvän.