En itse ehtinyt käymään, joten pyysin lähettämään kuvan. No, tässä se on


FK:n kannesta on siirretty, siirrettävissä olevat(anturit) ja kolme reikää jäi. Volvon osakuvien perusteella ja varaosanumeroilla haettu tiedot
Vasemmalta oikealle (tai alhaalta ylös) olevat tulpattavat reiät
-17,5(17,6)mm pakkastulppa (esim IKH)
EI SOVI pulsair kanteen, pitää vain sopivalla pultilla vetästä umpeen!
-3/8" NTP kierretulppa (esim Hydromarket etc)
-M14 kierretulppa (saattaa löytyä hydromarketista etc tai sitten varaosakaupasta jokin öljypohjan tulppa sopinee)
EI SOVI, kuin kierteet tekemällä. Helpompi porata 13mm kokoon ja vetästä pultilla kierteet! Kova tiuhakierteinen pultti
Siniseltä noita ei kyllä kannata hakea, 1-3€ osia tarvikkeena, sinisellä hiukan enemmän

Joten helposti löydettävissä. Myös pinnapultit puuttuu imupuolelta, jos pistäis vaan pultit aluslevyillä
Samalla selvisi syy "pakosarjan vuodolle" eli vuosikin lohkon ja kannen välistä
Tsuptsup äänen lähde

Tämmöseen pulsair kanteen saisi helposti pakolämpöanturit kiinni

on 8mm tuo kanava, mutta aika pitkä.
Esim tässä näkyy olevan m10 kiinnitys
https://www.savalanche.com/premium_stores/product/17066/Pakol%25C3%25A4mp%25C3%25B6anturi+%252F+EGT+Sensor/?locale=en&shop_id=848Myös Vems egt anturi näkyis sopivan, näkyy olevan 1/8 NTP . Kanavan pituus voi tuoda haasteita, kun ei tiedä kiinnikkeen/termoparin kokonaispituutta?