Kaasuläpänasentotunnistinta vois olla hyvä testata. Nopeussignaalin puuttuminen ei vaikuta kulkuun. Onko testatut immut olleet varmasti ehjiä? Ottaako paremmin kierroksia immun johto irrallaan?
Toisesta moottorista tuli testattua kaasuläppäanturia ja ei muutosta. Nyt tällä viimeisimmällä immulla auto toimii parhaiten ja kierrosherkkyys huononee jos vetää pistokkeen irti. Tosin mietityttää se kun se on -012 numeroinen alkuperäisen -025:en sijaan, eli onko noiden anturien parametreissä eroja?
Tulpat katsoin eilen ensikerran immun ja lambdan vaihdon jälkee. Kaikki tulpat kolmosta lukuun ottamatta oli kärjen osalta aivan puhtaan metalliset, kolmonen aavistuksen verran valkoinen, eli hieman laihalla mennään?
Kävin tilaamassa siniseltä imusarjan tiivisteen niin käytän imusarjan tässä joku ilta pois ja tutkin siinä samalla moottorin johtosarjan ja imuvuodotkin tulee sitten siinä samalla katsottua.