RallyBaron  Samppasport

-99 Tdi käynnistys ongelma

  • 6 Vastauksia
  • 677 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JanneM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
-99 Tdi käynnistys ongelma
« : 20.05.2016, 22:29:54 »
Vaihdettu kunnostetut suuttimet ja uusittu hehkut sekä paluulinjan letkut. Remontin jälkee alkoi kone ottamaan pitkiä startteja mutta toimii normaalisti käyntiin lähdettyä. Voiko olla ilmavuoto jäänyt johonkin? Ei ainakaan vuoda tai edes haise polttoaine. Lämpimänä toimii paremmin.
Tein ite, säästin

Poissa sami_k

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 428
  • www.vrcf.fi
Vs: -99 Tdi käynnistys ongelma
« Vastaus #1 : 20.05.2016, 22:55:31 »
Onko pumpun ajoitus tarkistettu?

Poissa JanneM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: -99 Tdi käynnistys ongelma
« Vastaus #2 : 20.05.2016, 23:02:22 »
Ajoitusta en ole kyllä tarkistanut. hihnat vaihdettu vuosi takaperin ja vanhoilla suuttimilla käynnistyi paremmin joskin savutti reilusti. Pitääkin tarkistaa se ajoitus josko olisi muuttunut suuttimien toiminna parantuessa.
Tein ite, säästin

Poissa sami_k

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 428
  • www.vrcf.fi
Vs: -99 Tdi käynnistys ongelma
« Vastaus #3 : 21.05.2016, 09:37:05 »
Tosi nirso tuolle ajoitukselle tuo tdi

Poissa sami_k

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 428
  • www.vrcf.fi
Vs: -99 Tdi käynnistys ongelma
« Vastaus #4 : 21.05.2016, 09:38:46 »
Ja jos uusissa suuttimissa avautumipaine suurempi niin ruiskutus ajankohta voi siirtyä myöhemmäksi

Poissa paku97

  • :hello:
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2607
  • www.vrcf.fi
Vs: -99 Tdi käynnistys ongelma
« Vastaus #5 : 21.05.2016, 10:55:03 »
Tosi nirso tuolle ajoitukselle tuo tdi
... ja heittokellolla säätö. ;)
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02

Poissa JanneM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: -99 Tdi käynnistys ongelma
« Vastaus #6 : 22.05.2016, 12:52:03 »
Pumpun säädön jälkeen tuntuisi pelaavan paremmin. Ainakin yön jälkeen lähti helpommin käyntiin. vol fcr softalla pumpun ajoitustesti näytti -1.6  Ohjelman mukaan vanhalla hihnalla pitäisi olla välillä -2.0 <> 0.1  Mitä kyseiset lukemat ikinä onkin niin nyt on hihnan rullista säätämällä arvossa 0.3 ja pelaa paremmin ja lähtee kevyemmin ilman kaasua liikkeelle.
Tein ite, säästin

 

Autoracing  KL-varaosat