No olin viemässä autoa Biliaan (minulle on annettu jo laskutuslupa numero) mutta biliasta sanoivat että eivät voi varata aikaa koska asian käsittely on vielä kesken.. No soitin if:iin, josta minut yhdistettiin volviaan, josta minut yhdistettiin vakuutuskäsittelijälle, josta minut yhdistettiin henkilölle joka otti kuvat autostani if:in vahinkotarkastuspisteessä ja hänen kolleegansa oli ottanut ko. puhelun vastaan ja sitten minulle sanottiin että soittavat tämän päivän aikana takaisin kun asiasta saadaan selkoa. (mielestäni siinä vaiheessa kun laskutuslupanumero on annettu niin alkaa mennä jo silmään kusemisen puolelle).. Noh, minulle soitettiin äsken ja kerrottiin että asiasta on keskusteltu jonkun ylemmän kihon kanssa ja asiasta tulee kirjallinen päätös postissa joka lähetetään huomenna (perjantaina) ja se on minulla ensi viikon alussa, halleluja! Biliassa sanoivat että heillä on yksi väliaika ensi viikon maanantaina, muuten homma venähtää syyskuun puoleen väliin.
Jos asiasta tulee negatiivinen päätös aion vängertää asian kanssa vaikka oikeuteen asti ihan periaate syistä.
Olen varannut myös ajan myllytykselle 8.8.2011 toisesta firmasta jonka joudun perumaan ensi viikon alussa sikäli mikäli tulee negatiivinen päätös. Olen myös asian tiimoilta ajanut nyt 3 kertaa biliaan ja kerran if:in vahinkotarkastukseen (yli 100km. ajoa´) josta aion hakea korvaukset myös sikäli asiasta tulee negatiivinen päätös.
"Ilkivaltaturvasta korvataan äkillinen ja ennalta arvaamaton välitön
esinevahinko, jonka syynä on tahallinen vahingonteko." Missä epäselvyys asiasta?