Juu eli ehdottomasti vähintään ne 13mm veivit tai sitten vaikka kiina h-profiilit, kun ei nekään paljoa maksa. 300hp menee oikein hienosti vielä 13mm veiveillä kuhan ei käy mitään nakutuskämmiä tms.
Turbon öljynpaluu vaikka tuollaisella teräspunoksella, näin ollut itselläni kuvan edellisessä koneessa ja nykyisessäkin koneessa. Tippaakaan ei ole koskaan vuotanut. Koneistat vaan lohkoon kierteen ja siihen ruuvaat kiinni tuon teräspunosletkun vastakappaleen. Turbon päähän olen hitsannut letkukaran tigillä kiinni ja siihen on puristettu tuo teräspunos hiflex liikkeessä.

530 kansi piisaa räpeltämättömänä tuonne 300hp helpostikkin ja ei se kansi sieltä hajoa ellei hajoita sitä.
Jos siellä on pottapyörä niin laita sasch sre -763 asetelma. Jos taas littupyörä niin -618 sre. Levy riippuu mikä vaihteisto sinulla on. Mutta noihin tehoihin riittää orgaaninen levy, niin säilyy käyttömukavuus. Ja sitten vielä jos sattuu olemaan m45 / m47 /m46 vaihdelaatikko niin voit varautua niiden hajoamiseen. Varsinkin kolmosvaihteen osalta.
Isompaa turboahan tuo sitten huutaa noihin tehoihin. Nokka-akseli oman maun mukaan millaisen käyttöalueen haluaa koneesee.
Ja lueppa nyt ihan alkuun foorumia läpi, joikaiseen sinun kysymykseen olisi ollut jo valmis vastaus foorumilla.