Tätä mä en oikeen ymmärrä. Aina etsitään just se B200K ja ruvetaan siitä romuläjästä virittämään. Koneessa ei ole yhden yhtäkään hyvää osaa tehtaalta viritystä silmälläpitäen:
B200 lohko = pieni tilavuus, ei pysty poraamaan hirveästi
Y-nokka, nokista varmaan se laiskin, ei mitään tehoa yläkierroksilla, joka M-nokkaakin laiskempi
530 8v kansi, perus romua, toimii mutta ei anna tehoa millään alueella koska virtaa huonosti
Solex Cisac kaasari, täysin skeida, vaan strömberg on pahempi.
Heikot 9mm kiertokanget, kaikkeista heikoimmat volvon kanget ehkä (vrt esim 13mm kanget 1991-> tai "M" kanget)
Kampiakseli on ainoa joka ei saa haukkuja, tosin muissa koneissa on sitten takokampura (esim B230 penta, tai kymppisarjan koneet)...
Eli mikä vaan kone on parempi virikäyttöä silmälläpitäen, jopa B19A/K... B21A, B230A/K.
Tossahan menee siis kaikki vaihtoon jos potkua haluaa, siis ihan kaikki. B230 lohko, K tai H-nokka tai saa se olla ärjympikin, tuplakaasarit, tai siis ei kai kukaan oikeesti sellasia enään asenna vaan ohjelmoitavan ruiskun. 531 tai 405 "iso 8v kansi" tai 16v kansi. Kanget vaihtoon jos B2xx lohko, joko "vahvat" 13mm kanget tai H-kanget.
Olis edes ollut B200F ni siellä olis jo saattanut olla vahvat kanget sisällä ja ruisku valmiina.

Pitäis näist virijutuista pikkuhiljaa tehdä FAQ hommeli:
1. ÄLÄ OSTA HALVINTA paskamallia koska sillon KAIKKI menee HITAASTI JA VARMASTI vaihtoon viimeistä ruuvia myöden.
2. Tee kerralla kunnolla sellainen kun haluat, älä stage 1-200000. Halvempaa ja helpompaa ostaa Ferrari.
3. Tee kunnolla, niin se toimii (ton oppii vasta siinä 25v nurkilla)