Nousi kone farkusta:
Ja kerkesin sitä jo purkamaankin. Vielä pitäs maalata

Hain vähän osia auton koneen kasausta varten: :happy:

Ja konehan oli niin hyvässä kunnossa kuin myyjä lupasi, eli 100tkm ajettu. Pakko oli vaan tarkistaa, kun lohko oli aivan öljyssä ja laturin hihnat melkein poikki. Mutta kuinka ollakaan sylintereissä näky hoonausjäljen ja männissä ei ollut "välystä". Venttiilin pään- ja varrenkumit pitäs vielä vaihtaa, kun oli päässy kovettumaan. :happy:
Tänään kävin erottamassa autosta ruiskun johtosarjan pätkän kojelaudan alta. Tuloksena oikeasta kädestä 3 rystystä auki, sekä johtosarja selvitetty, irroitettu ja merkattu.
Huomenna jos sais hankittua sitä maalia, niin sais lohkon punaiseksi. Volvolta pitäs myös käydä tilaamassa ne venttiilin vaimennin kumit, niin vois sen kannen huoltaa.
Koneesta löytyi purettaessa A nokka. On joku vähän "virittäny"

Mutta tehot hävittää lähemmäs 20 kiloa painava vauhtipyörä... No ainakin alavääntö on kohdillaan

9 viikon päästä ois "hiihtoloma", niin silloin olis tarkotus kone laittaa tuohon vaaleansiniseen. Siinä on B200E luovuttamassa. syö öljyä ja juuri vaihdetut öljyt ovat jo nyt aivan mustat. Bensaakin menee reilusti yli 10l/100km.
