Hommat on taas edistynyt. konehuoneen pesin ennen hionta hommia

ostin varaosa auton josta tuli tehostettu hammastanko, ovia ja luukkuja joita piti vähän työstää. Sisäpinnat maalasin mustaksi kaikista ovista ja luukuista. Samalla maalasin kaikkia pikkuosia kuten saranat, etupelti yms..


Sitten hitsaa, rälläköi, pakkeloi, hio tyylillä reiät umpeen konehuoneesta ja mädätyslistojen reiät.

Sitten suoritin konehuoneen maalauksen. Talliolosuhteissa kun. näitä tekee niin tahtoo roskia pintaan tulla, vaikka kastelin lattian vedellä. Kuvassa jo tehostettu hammastanko ja uudet moottorikumit paikallaan. Onneksi oli koko auton raakile kun näytti ohjausakseli olevan lyhyempi mitä tehostamattomassa versiossa.

Sittenpä sitä kiikutettiin moottori peitteen alta tallin perälle ja auto perästä.

Samantien tuskailin testikokeilun miltä se moottori siellä näyttää. Ajatuksena olisi että musta konehuone tois punalohkoa kivasti esille. Mielestäni siinä onnistuin. Päätyjakaja lähti pois ja pikkusen sommittelin hukkakipinän puolan paikkaa tulipeltiin. Vaikuttas että joutuu pidemmät tulpanjohdot hommaamaan. Vakiosähköt vetelin paikalleen ja kuoret pyyhin siistimmäksi pölystä. LH boksit pitää asentaa vänkärin jalkotilaan ja tuoda piuhat konehuoneeseen ja muutenkin alkaa sähkötöihin, kunhan saan houkuteltua jonkun kaveriksi, itselleni se on utopiaa eikä mielenkiintoa löydy paneutumaan siihen, ellei nyt ole pakko! Tehostimen pumpulle pitää tehdä teline ja teetättää pidemmät letkut kun se siirtyy tonne vänkärin puolelle.

Kytkin puolelle siis tulee 6-lapanen jousitettu sintteri SRE-766 asetelmalla ja M47. Vauhtis tulee käyttäjältä Injector joka sorvauttaa littupyörää parasta aikaa. Uudet vauhtipyörän pultit pitäisi kans olla tuloillaan.

Bensapumppu löysi paikkansa. Tein uudelle letkulle ja piuhoille reiän ja tukin sikamassalla

tämähän on bochin kopio.

Yliteippikin tuli. Pitää ihan mielenkiinnosta yks ovi teipata lähipäivinä, tuli erittäin kiva väri <33