Hellou taasen. Pikkuvolvon eli -92 farkun etupäässä jotain väljää. Ohjaus meinaa välillä kammeta oikealle, ei jatkuvasti. Toiselle puolelle vaihdettiin raidetangonpää pari vuotta sitten, lienee sama menossa toispuol.
Ja jos kerran tonne sorkkii niin mitä olis syytä vaihtaa samalla? Meitti on tolla ajanu sen 10v ja äpt 100tkm, nyt mittaris joku 340.
Semmosta tässä vaan kelailin et olenko kusessa jos yritän parkkiksella vaihtaa sen sekä alapallonivelet? Ei siinä mitään jos joutuu kuitenkin käyttää pyöräsuuntauksessa mut kandeeko ees yrittää? Ja mitä peruskalujen lisäksi olis syytä olla käytössä?
Mulla on myös jemmassa uudet alatukivarret hilppeineen, kantsisko samalla vaivalla laittaa nekin paikalleen? Entiset vielä ihan suht ok. Uusimisesta ei tietenkään haittaa ole, mut onko duuni turhan vaativa kokonaisuudessaan tämmöselle tunarille? (olenhan tosin tolle tehny paljonkin kaikenlaista mut mun oletus on aina et vituiks menee, tähän mennessä olen lähinnä yllättynyt iloisesti..)
Toinen kysymys vielä, pitänee jarrupääsylinteri vaihtaa, polijin painuu pohjaan vaik ilmattu on, lienee mennyt lopullisesti vituiks kun keväällä joutu jarruja "herkistelemään" eli väkisin runttaa mäntiä ulos satuloista.
Tartteeks kummosia ottaa huomioon? Oon netistä tsekkaillu ja tullu ilmi et saattais selvitä ilman koko systeemin ilmausta kunhan täyttää ja pumppailee uuden sylinterin irrallaan täyteen ja sit vasta kiinni.
Se vielä et ohjaustehostin on sekä abs-jarrut.