0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nii aivan AWD. Mä tulin merisairaaks oem maavaralla, AWD vissiin siitä vielä pari cm korkeampi Okei, mulla on nyt tässä pysynyt tosi hyvin, on kyllä siinä mustassa osassa kiinni. Vanhassa oli ihan lasissa. Kerran tippu sen verran kivasti et meni säädön mutteri halki kun muovia on. Viime kesän affella tipahti myös kuumuuden vuoksi. Yleensä jäänyt johdon varaan killumaan. Ps. Itelle tullut kiinasta tuo 12v pistoke. Pääsen asentamaan tonne hanttarin jalkatilaan niin saan kameran johdon totaali piiloon. Ku mikkää ei saa näkyä
Täytyy katsoa, mitä tuolle maavaralle keksii. Tämä kesä näyttää, millanen se on vetää vaunua. Mulle tuli sellanen kamera, joka käyttää auton OBD-pistoketta. Johto oli helppo laittaa ovenkarmin tiivisteen taakse piiloon. Sille OBD:n avattavalle kannelle kyllä täytyy tehdä jotain, nyt se roikkuu auki.
Millases kameran oot hommannu. Toisaalta kiinnostas ittellekkin joku hommata. Jos vaikka joku kerta tarttis.
Mulla tulee usb ja aux samaan paikkaan. Aattelin vielä tämän http://www.slamit.net/product/6157/solisto--tarvike-usb--jatkokaapeli--asennuskehys laittaa, saa siistimmän.
Mä laitan huomenna tietokoneella linkin kameraan, joka mulle tuli. Jos PJ ei kerkiä ensin...
Parasta laatua sähköteippiä sulla ainaskin on, ei mulla muuta.
Miten tuo tulee tulkita?
Okei ai sellasiakin saa. Loggaako se videolle jtn nopeutta yms.? Oman ostin motonetist 12/14 joku 90e kamera on. Sisältää 8g kortin ja haluttaessa FullHD laatua, valikko Suomeks jne. ollut ihan pätevä. Toimii ihan itekseen. Virrat autoon tai käyntiin ni menee ite päälle.
No ihan niinku siinä lukee. [emoji1] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
http://www.autoracing.fi/wasp-9401-tuulilasikamera-obdTuo kamera piirtää videoon ajoreitin, nopeuden, ym. Tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Siinä on itsessään GPS. Kuvanlaadusta ei ole mitään tietoa, maanantaina vasta otettu käyttöön. Ysisataseen ostin tuulilasikameran vuosi sitten kun jäin kesälomalle. Motonetistä hain tämän. Kuvanlaatu on erinomainen, ainakin tabletilla katsottuna. Pienikokoinen, miinuksena että välillä jää jumiin (ei lähde nauhotus päälle). Sulla on oikein tekemisen meininkiä. Erittäin asiallista jälkeä.
Okei, aika hipo hipo kameran oot hommannu Suhteellisen hintava kampe on jo. En oo ite perehtyny erityisemmin näihin kameroihin tuon valitsin ihan randomisti kun vaikutti asialliselta. Ei siinä oo tollasii kivoi toimintoi kuten nopeus jne. Mut kuvanlaatu on ihan jees, ite käytän 720p formaattia vaikka voisi käyttää FullHD tulee kortti täyteen vaan todella nopeesti jos parasta käyttää. Nyt mahtuu 2h 14min 8g korttiin 720p:tä Oma kamera on Tällänen. Kiitos paljon, se on yleensä aina ja erityisesti kun itelle tekee Ei siedä kattoo jos on sinnepäin vaan
Onhan sillä hintaa, mutta on siinä taas sitten ominaisuuksiakin. Toivottavasti myös toimii paremmin, kuin tuo toinen kamera. Mulla on nyt toistaiseksi molemmat kamerat FullHD:lla. Periaatteessa sillä ei ole väliä, vaikka kortti tulee nopeasti täyteen, kun kamera pyyhkii automaattisesti vanhoista yli. Toi OBD:sta käyttöjännitteen ottava kamera on siitä kätevä, että ei mene tupakinsytkästä yhtä liitosta. Tossa on myös ominaisuus, että sen saa jäämään kokoajaksi valmiustilaan ja se nauhoittaa kaiken liikkeen mitä auton edessä tapahtuu. OBD-liittimessä on kytkin, josta valitaan tuo sytytysvirta seuraava tila tai jatkuva. Mulla on kanssa periaatteena, että en ihan mitä tahansa käsistäni päästä. Tuota meidän seitenkymppistä on pidetty viimeiset kuusi vuotta kuin kukkaa kämmenellä ja koitan jatkaa samalla linjalla. Kameran johto oli äärettömän helppo piilottaa. Oven karmissa vaan vastaan tuli ikkuna airbagin pussit. En uskaltanu sen kummemmin raotella sitä vaan varovasti asettelin johdon siihen viereen ja oven tiiviste takasin paikoilleen. Täytyy navigaattorin johto vedellä samalla tavalla.