Tänään tuli hieman korjattua autoa.
Alkoi palaa rehellisesti hermot kun laittaa auton käyntiin tai pakin päälle ja ilmoittaa peruutustutka vaatii huollon.

Kun tuo R catback laitettiin niin puskurista siivua sahatessa raapaisi eristeeseen, mutta oli se raapaissut kahteen johtoon myös. Kuorihan niistä rikki ja hapettumaan päässeet. Mikäs siinä kuin korjailemaan.
Pirun ahdas rakohan tuo, takahelmaa puoleen puskuriin asti irti ja johdin hommiin. Rikkoutuneesta kohdasta pari senttiä molempiin suuntiin katki ja uutta johtoa väliin. Kolvattu, kutistesukalla eristetty, teipillä kiepautettu ja vielä kangasteipillä suojattu. Ja laitettu omaan koloonsa kulkemaan kun silloin ei ollut.
Hyvin toimii eikä herjaile.

Myös suunittelin tuota putkistoa.. Taidan tehdä kissalta asti koko putken uusiksi, on tuossa sen verta jo kuppaa vaikka siistiksi saisikin. Suurin tuska on siinä kun tuo putki ei ole pyöreää

vaan ovaalia. 36.30mm x 44.60mm

ala tuohon sitten jotain 50.80mm soveltamaan? Hohhoijaa.
Mittailin sitten tarpeet akseliin asti luokkaa 1800mm ja siitä taaksepäin molemmin puolin pahvista mallit. Tällä kertaa pahvit veisin 51mm soiroiksi ja samassa laitoin mitat ylös.

Suunitelmana laittaa laipalta uutta ja 3 vaimenninta.

en oo päättäny vedänkö akselille asti yhdellä vai kahta. Selviää varmasti maanantaina kun meen Marteliukselle käymään.

JuHaU:lta sain eilen PA-300 vahvistimen töihin tuotuna. Kiitokset vielä.
Eilen myös sain rehellisen ensimäisen sponssi diilin tehtyä paikallisen yrityksen kanssa.
