Itsellä turbon vaihto edessä, olettanut että alakautta tulee pois. Eli suurin pelko ollut, että joutuu vetarinkin irrottamaan, mutta mahtuu siis tulemaan ohi.? Saksasta tuli käytetty, nykyinen tuntuu takkuavan ja motarilla miltein joka kerta häipyy tehot, kun on lämpimämpi päivä, vaikka ajaa sen 120 vakionopeudensäätimellä, ei tule mitään häiriö infoa.
Volvo V70 D5 mk3 07, ilmeisesti jo 470000km ajettu turbo.
Erikoistyökaluja ei tarvitse, pakosarja/ahdin ja säätömotikka tulevat alakautta pois. Paljon siinä ei tilaa ole. vetoakseli hiekottaa jonkin verran hommaa, itse en jaksanut vetaria irroittaa. EGR- putki oli itellä kiinni kovin. Ei lähtenyt ilman väkivaltaa irti. Sen joutui uusimaan muiden tiivisteiden lisäksi.