Otsikon mukainen tapaus. Moottori käy tyhjäkäyntiä kylmänä varsin mallikkaasti, vapina on normaalia vinokoneen luokkaa, mutta moottorin
lämmeteessä se huononee, ja käyntilämpöisenä se vatkaa kuin vilu köyhää

Tuntuu kuin kävisi kolmella ja puolella sylinterillä

Lisäksi olen huomannut että moottorin veto on kylmänä riskimpää, eikä siinä tunnu lievää nykimistä kuten se tekee kuumana.
Aivan kuin seos menisi liian laihalle lämpimänä, jotenkin voimattoman oloinen juuri siinä pintakaasulla ajettaessa.Lisäksi nykii hieman.
Moottoriin vaihdettu : tulpat/johdot/jakajankansi, YKK-anturi,lämpötila-anturi, läppärunko sekä tyhjis-moottori putsattu tunteella.
Bensapaine mitattu tyhjäkäynnillä 2,5 bar, ja ap-letku irroittettuna 3,0 bar.
Miten se on näissä LH2,4,ssa järjestetty tuo kiihdytysrikastus, onko se IMM hommia ? Voisiko huono tyhjäkäynti lämpimänä
johtua siitä (IMM ) ??
Moottori muuten hyväkuntoisen oloinen, ei syö ööliä eikä naputa. Bensaakin syö vähemmän kuin normi-vinokoneet, mielestäni...
