Tulipahan pestyä ja puhdasta jälkeä.
Eipä tuo tainnu ihan tykätä.

Pesun jälkeen lähti käyntiin kuin ei mitään ja lähdin "moottorinkuivatusajolle". Sen ajon aikana alkoi vähän pätkimään. Kotiin päästyä uusintastartti ja jo alkoi rupsuttaa. Käyntiin kyllä lähtee mutta vetoa ei siedä yhtään.
Yritin saada virranjakajaa auki, mutta ruuvit oli niin tiukassa ettei meisselin kanssa toivookaan. Sitten alkoi sataa vähän enemmän ja pistin ilmaputsarin takaisin... jätin sikseen.
Kuivuuko tuo itsekseen vai jääkö se kosteus sinne muhimaan? Pitääkö tuo virranjakaja tapella auki ennen kuin autoa voi taas käyttää?
Lisäystä....
Sade vähän hiljeni ja menin tutkailemaan.... ajattelin että CRC:tä nyt edes virranjakajan päähän tulpanjohtoja.
Voi hyvä ihme sentään että olivat löysässä kiinni!!!!
Puolan johto ja pari muuta eivät edes kunnolla napsahda kiinni ja tuntuvat "irtonaisilta". Mitään käyntihäiriöitä ei tosin ole ollut ennen tätä. Käynti vaihteli sen mukaan miten mie noita sain paineltua ja pyöriteltyä eri asentoihin.
Ei tuo johtosarja mikään vanha ole, pari vuotta sitten vaihdettu.