Race.fi  Puotilan autokorjaamo

850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea

  • 36 Vastauksia
  • 8677 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nercs

  • Vieras
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #30 : 07.09.2011, 12:35:30 »
Kuules tuhlaa 15 egee ja hae se pakokaasuanalyysi josta näkee missä mennään onko laiha vai rikasseos. Missä kunnossa lambda  ja vuotaako se pakoputki ja mikä konee hcc arvo onko 1 vai peräti 9.Tai  unohda eihän sinulla ole katalysaattoria siinä autossa eli se paikoilleen ja sitten ne arvot ottamaan
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011, 12:37:41 kirjoittanut Nercs »

Poissa vellu83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #31 : 07.09.2011, 12:46:00 »
Joo voishan ne päästöt otattaa.Ei viittis tuota kattia paikoilleen laittaa ku oli vähän sen näkönen että oli parhaat päivät nähny.Meinaatko että ilman kattia kaikki arvot olisi päin peetä?Ei vuoda putki.

Nercs

  • Vieras
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #32 : 07.09.2011, 12:50:00 »
Tuota eikös se katalysaattori ole osa sitä polttoainejärjetelmää joten  ei varmaakaan ole kannattavaa investointi se pakokaasupäästölappu tällöin.Laita sitten uusi katti sinnee ja ruvetaan laittamaan autoa kuntoon.

Poissa vellu83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #33 : 07.09.2011, 12:54:58 »
Sitä vain meinasin että eikö muka ilman kattia näe et käykö kone rikkaalla vai laihalla?Ei huvita arpomalla osia alkaa ostaan ja sitten onki jokohta menny 2000 rahaa ku ostetaan huvikseen osia.

Nercs

  • Vieras
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #34 : 07.09.2011, 12:59:53 »
Varmaakin voit viedä sinne testaukseen sama tilanne on kun autossa olisi  se katti rikki.Näkeehään edes että polttaa se bensan kunnolla.

Poissa vellu83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #35 : 12.09.2011, 22:41:57 »
Lamda vaihettu nyt kummiski täyskaasulla vetää hyvin mutta ala kieroksilla kylmänä nykimistä kiihdyttäessä ja kun kuumana käytät auton sammuksissa ja starttaat uudestaan niin yhden kerran kiihdytyksessä tekee sen et aivan ko seokset kävis päin peetä ja välissä käynti omasta mielestä tyhjäkäynnillä ihmeellinen.Miten vialinen puola/sytytys pääte oireilee?Voiko imuilma vuoto sotkea tuollain jos ilmamassamittarin jälkeen?en saannut aikaa päästö mittaukseen ku reilu viikon päähän kun ei kehtaa katastus konttorillekkaan viiä ilman kattia.Epäilys on että olis joku vuoto imusarjan alla/huohotin putkissa imusarjan alla mutta vaikuttaako jos huohotin letku esim.halki?Entä vaikuttaako bypass kalvo miten?Koitin puhaltaa siitä letkusta mutta ilma ei menny läpi mutta ku imi oikein kovaa niin pikku hiljaa tuli ilmaa läpi.olisko vika siinä?

Nercs

  • Vieras
Vs: 850 t5 2.0 -95 käynnistyminen lämpimänä vaikea
« Vastaus #36 : 23.10.2011, 12:00:24 »
Vellu mitäs tänne kuuluu jatketaanko hommia vai lopetetaanko

 

Proturbo  Autodiagnoosi